wannagofast
Ny medlem
Lick?Suck....
Lick?Suck....
Idag är jag fan inte på humör. Brukar inte gnälla, men stänga tråden kanske?
90 % spam.
om hon är oskuld är hon antagligen ung och då är hon snygg även om hon är fel. get my drift? kl 00:05 på natten hon fyller 20 åker skånkorna ner mellan knäna och nassarna sluter förbund med navelgugget i en skräcksymbios I tells ya! nono, så illa är det inte.
ojoj. här kom det in en allvarlig människa
Hah, du behöver inte sitta här o läsa tusse
90 % spam.
90 % spam.
Hah, du behöver inte sitta här o läsa tusse
om Jag sa ang Pen&Teller...
Nej, men ibland när man är på dåligt humör vill man få utlopp för sina aggressioner. Det får jag så bra genom att läsa i denna tråden.
Varför sitter du och läser då och retar upp dig? Om du inte gillade min formulering är en sak men innebörden är att om Jag inte är förälskad i en människa så vill Jag inte ha ett förhållande med denne och dela säng och soffsöndag. Hur mkt spam är det i %?
Om du säger Pen&Teller säger jag BULLSHIT..
Vet ja väl ..
Nej, just den biten är ju inte spam, men allt dillet om oskulder vs "kärringar" är det.
Men jag ska va tyst nu.
Det är en jäkla fin bakismorgonsyssla annars Nä det blir lugnt för mig i kväll med. Blir nog att Jag hakar på Lördag då. Blire blåslampa hos dig innan då eller? höhö.
edit: spammar vi nu eller?
Det var nån som sa något vettigt typ på sida 2. orkar ej leta fram igen efter ploggat igenom denna tråd haha
Iaf:
När man är singel vill man ha någon, har man någon vill man vara singel<-- sant
Låter kul vilket som. Har inte sett eller hört damcyckelnJa kanske det, om jag hinner hem och röja upp i tid. Eller så kan vi sänka några bir i garaget och fyllvarva lite.
phuck! Du han innan min proffseditering
Men det är ju ändå i samlevnadsområdet... Då är Jürgens och mitt blåslampetjafs mer spam och det väckte inga demonstrationer.
Finns bättre sätt att "få utlopp för sina aggressioner"..Nej, men ibland när man är på dåligt humör vill man få utlopp för sina aggressioner. Det får jag så bra genom att läsa i denna tråden.
Finns bättre sätt att "få utlopp för sina aggressioner"..
Klä dig lätt och kom förbi, jag kan många trix..
Alla vet ju att tjejer vill åka bakpå för att sedan ligga, så ere ju bah´.
Och vissa, som inte ser ut som Teo, ja dom får ligga utan innehav av mewtocykel. l
Kan inte nog understyka den underbara känslan att skita ur sej rejält (ej material) efter jobbet helt utan risk för eventuella fnysningar från fruntimmret!
Det är oxo svårt i början...lixom efter en helg med pils och kebabtallrik är man ju inte helt reko i kistan...tja..Hur ligger det till egentligen. Har ni fri pruttning hemma?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|