Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
om hon är oskuld är hon antagligen ung och då är hon snygg även om hon är fel. get my drift? kl 00:05 på natten hon fyller 20 åker skånkorna ner mellan knäna och nassarna sluter förbund med navelgugget i en skräcksymbios I tells ya! nono, så illa är det inte.

ojoj. här kom det in en allvarlig människa

en 20 årig tjej är inte oskuld... däremot en 13åring (möjligtvis)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Idag är jag fan inte på humör. Brukar inte gnälla, men stänga tråden kanske?

90 % spam.

Varför sitter du och läser då och retar upp dig? Om du inte gillade min formulering är en sak men innebörden är att om Jag inte är förälskad i en människa så vill Jag inte ha ett förhållande med denne och dela säng och soffsöndag. Hur mkt spam är det i %?

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Det var nån som sa något vettigt typ på sida 2. orkar ej leta fram igen efter ploggat igenom denna tråd haha

Iaf:
När man är singel vill man ha någon, har man någon vill man vara singel<-- sant

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför sitter du och läser då och retar upp dig? Om du inte gillade min formulering är en sak men innebörden är att om Jag inte är förälskad i en människa så vill Jag inte ha ett förhållande med denne och dela säng och soffsöndag. Hur mkt spam är det i %?

Nej, just den biten är ju inte spam, men allt dillet om oskulder vs "kärringar" är det.

Men jag ska va tyst nu.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Om du säger Pen&Teller säger jag BULLSHIT..

:D

Vet ja väl :D..

phuck! Du han innan min proffseditering:gnissla

Nej, just den biten är ju inte spam, men allt dillet om oskulder vs "kärringar" är det.

Men jag ska va tyst nu.

Men det är ju ändå i samlevnadsområdet... Då är Jürgens och mitt blåslampetjafs mer spam och det väckte inga demonstrationer.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är en jäkla fin bakismorgonsyssla annars:D Nä det blir lugnt för mig i kväll med. Blir nog att Jag hakar på Lördag då. Blire blåslampa hos dig innan då eller? höhö.

Ja kanske det, om jag hinner hem och röja upp i tid. Eller så kan vi sänka några bir i garaget och fyllvarva lite.

edit: spammar vi nu eller?

:gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det var nån som sa något vettigt typ på sida 2. orkar ej leta fram igen efter ploggat igenom denna tråd haha

Iaf:
När man är singel vill man ha någon, har man någon vill man vara singel<-- sant

Men då är det ju inte rätt när man känner så med någon. Det Jag vill komma till är att alla andra situationer än när man känner att man vill ha och leva med den man har förespråkar singellevene.

Ja kanske det, om jag hinner hem och röja upp i tid. Eller så kan vi sänka några bir i garaget och fyllvarva lite.
Låter kul vilket som. Har inte sett eller hört damcyckeln:arsele

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
phuck! Du han innan min proffseditering:gnissla

Men det är ju ändå i samlevnadsområdet... Då är Jürgens och mitt blåslampetjafs mer spam och det väckte inga demonstrationer.

Kan ha varit det jag syftade på också. Mindes inte exakt vad ni bubblade om. Whatever, jag har lugnat ner mej lite nu, så nu kan ni spamma på igen, utan att jag kommer reta mej på det.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Finns bättre sätt att "få utlopp för sina aggressioner"..
Klä dig lätt och kom förbi, jag kan många trix.. :brynad

Tror jag säkert det finns. Hade jag hunnit hade jag stuckit ut med enduron, men det finns det inte tid till, tyvärr.

RiccyRockstar

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2005
Hoj
-09 ER6N
Kan inte nog understyka den underbara känslan att skita ur sej rejält (ej material) efter jobbet helt utan risk för eventuella fnysningar från fruntimmret!

Det är oxo svårt i början...lixom efter en helg med pils och kebabtallrik är man ju inte helt reko i kistan...tja..Hur ligger det till egentligen. Har ni fri pruttning hemma?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kan inte nog understyka den underbara känslan att skita ur sej rejält (ej material) efter jobbet helt utan risk för eventuella fnysningar från fruntimmret!

Det är oxo svårt i början...lixom efter en helg med pils och kebabtallrik är man ju inte helt reko i kistan...tja..Hur ligger det till egentligen. Har ni fri pruttning hemma?

Jag har aldrig frigjort tarmgaser framför samma kvinna jag idkar älskog med, någonsin. Men jag är inte pryd av mig annars, det var bara någonting min mor lärde mig när jag växte upp :3freak
Tjejen däremot tror det är fri pruttning här hemma men det stör mig inte :D
Bara för att jag har en inbyggd spärr så ska det ju inte gå ut över hennes tarmsystem och det gör det inte heller. Hon påpekade också en gång att jag aldrig gör något sådant, förutom på muggen då kanske, jag tror hon tycker jag är konstig...

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Mja tycker bara de är deprimerande och tråkigt att vara singel .. :(
Finns inget som lyser upp vardagen, inget att längta att få komma hem till

Den enda fördelen är väl att man kan va hur knökfull och odräglig om helgerna man vill utan att nån direkt bryr sig ;-)
Fokuserar mer på träningen oxå

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...