Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mja tycker bara de är deprimerande och tråkigt att vara singel .. :(
Finns inget som lyser upp vardagen, inget att längta att få komma hem till

Den enda fördelen är väl att man kan va hur knökfull och odräglig om helgerna man vill utan att nån direkt bryr sig ;-)
Fokuserar mer på träningen oxå

Varför tror du jag super som fan varje helg? :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Mja tycker bara de är deprimerande och tråkigt att vara singel .. :(
Finns inget som lyser upp vardagen, inget att längta att få komma hem till

Den enda fördelen är väl att man kan va hur knökfull och odräglig om helgerna man vill utan att nån direkt bryr sig ;-)
Fokuserar mer på träningen oxå

seså, upp med morrhåren nu. Känn det för trist kan du hålla på med den här ett par timmar, det brukar hjälpa.

http://www.misternicehands.com/

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
hehe! förra helgen hade jag min första vita helg sen juni

sidan laddar aaassegt, inte sett va de är för någe än.. hoppas de är värt väntan (dvs porr)
Hör vi inte från dig på en stund så har sidan laddat klart. Den kan okupera miitt sinne en hel fredagkväll.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kan inte nog understyka den underbara känslan att skita ur sej rejält (ej material) efter jobbet helt utan risk för eventuella fnysningar från fruntimmret!

Det är oxo svårt i början...lixom efter en helg med pils och kebabtallrik är man ju inte helt reko i kistan...tja..Hur ligger det till egentligen. Har ni fri pruttning hemma?

Hell yes..även om jag inte riktigt pallar att göra det än så gör han det vilket leder till applåder varje gång..från mig :p Pruttar betygssätts noggrannt :yoparty
Det måste ju ut för fan. Gnäller era tjejer på att ni skiter så måste man ju undra vad de är för människor?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hehe! förra helgen hade jag min första vita helg sen juni

sidan laddar aaassegt, inte sett va de är för någe än.. hoppas de är värt väntan (dvs porr)

Jag har inte haft en enda vit helg sen juni -06, vad jag kan minnas. Men där är ju många helger man inte minns..! :hihi

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hör vi inte från dig på en stund så har sidan laddat klart. Den kan okupera miitt sinne en hel fredagkväll.

haha.. betvivlar inte att den kan sysselsätta dig en helkväll men jag har nog lite mer komplicerad humor :p åter till free6 :rolleyes:

Jag har inte haft en enda vit helg sen juni -06, vad jag kan minnas. Men där är ju många helger man inte minns..! :hihi

haha fysatan.. stackars lever

skaffa ett jobb nu så du kan komma hit o kröka litta..

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Vita helger, svarta måndagar, röda veckor... Mycket runt färgade grejer.
Jag har knappt druckit alls senaste 2 månaderna. Man tappar all öltollerans och blir salongsrak på några 5.2or. crazy.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag vet, ville bara pika Teo lite. ;)

F.ö måste man ha varit singel och miserabel för att uppskatta ett förhållande i över huvud taget.

Alt träffa en chey som är grym ,har fina ögon och utklassar allt annat man tidigare varit med om.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Alt träffa en chey som är grym ,har fina ögon och utklassar allt annat man tidigare varit med om.

Nu säger du ju emot dig själv.

Har du träffat en superchey som överträffar allt du tidigare varit med om betyder det, per automatik, att du gjort slut med denne och därefter varit miserabel och singel för att sedan träffa supercheyen! ;)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Nu säger du ju emot dig själv.

Har du träffat en superchey som överträffar allt du tidigare varit med om betyder det, per automatik, att du gjort slut med denne och därefter varit miserabel och singel för att sedan träffa supercheyen! ;)

NJA. Nu är jag bara miserabel i största allmänhet men det har inget med cheyer att göra. Rätt var det är så åker man dit. Det har Jag gjort 2 ggr men det var så länge sen så Jag lider inte av sviterna efter det men Jag catchar din drift.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
NJA. Nu är jag bara miserabel i största allmänhet men det har inget med cheyer att göra. Rätt var det är så åker man dit. Det har Jag gjort 2 ggr men det var så länge sen så Jag lider inte av sviterna efter det men Jag catchar din drift.

Jo det är liksom svårt att missa. :hihi

Kanske inte nu, men jag betvivlar att du badade i champagne a´la tennisveckan-i-båstad-bakåt-slickade-punks-med-pappas-guldkort direkt efter uppslutelsen?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jo det är liksom svårt att missa. :hihi

Kanske inte nu, men jag betvivlar att du badade i champagne a´la tennisveckan-i-båstad-bakåt-slickade-punks-med-pappas-guldkort direkt efter uppslutelsen?
Nä förståss, då var det med chestplant-ner-för-en-lerig-backe-med-munnen-full-av-granbarr.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA