Före och efter.
Extreme Trike -10 v1.0
inte mycket till fegrand kvar på det framdäcket
Före och efter.
Extreme Trike -10 v1.0
Jaha när tjejen hade en pålitlig Traja så fick jag med köpa mig en. SP3:a blev det sen kom lite 996 ben på en 02:an Daytonamotor med 50 hk extra mot orginalrovan. Lite Alubankade karossdelar ett avgas under sadeln byggdes av lite Duccekrökar osv. Slipade ner lacken när den var nylackad & vaxade med bivax (idoitförklarades fin hemma). R6a lysen hemgjorda breddade kronor & massa annat skit.
Säljes /bytes om nån nu gillar hur den ser ut står mest nu i garaget sen man fick ungar så känns det som det räcker med lite slöare hojar men .....
Hej! Hittade den här för många år sedan, velade en längre stund innan jag köpte den. Det fanns en del att göra på den. Blev klar efter nägra år. Nu blir det lite för bättringar varje år. Har nu ett nytt projekt på G. Naturligtvis en Sexa det åxo. Sugsuki gaffel o Ducce sving. Kanske klar till nästa sommar.
// Peter
Hej! Hittade den här för många år sedan, velade en längre stund innan jag köpte den. Det fanns en del att göra på den. Blev klar efter nägra år. Nu blir det lite för bättringar varje år. Har nu ett nytt projekt på G. Naturligtvis en Sexa det åxo. Sugsuki gaffel o Ducce sving. Kanske klar till nästa sommar.
// Peter
En Kawasaki VN800 Classic som en svensk(?) har byggt om.
Edit: Hittade tråden om bygget, riktigt trevlig läsning. Kika in på det här: http://www.kawasakimotorcycle.org/f...-ups/117291-vn800-classic-something-else.html
Jösses va fin cykel!
Kan du inte starta byggtråd på ditt andra bygge där? Såg väldigt intressant ut, och du verkar ju uppenbarligen kunna bygga!
// Peter
Grymt snyggt!
Rätt uppdateringar för att inte förstöra originallooken utan bara förbättra. Och dessutom få en körbar hoj på köpet, antar jag? Och har man hört ljudet från en CBX ur ett och samma rör glömmer man det aldrig. Motorporr
Applåderar
/U
Ojojoj, vad fint!
Håller med om det där med ljudet. Nu är ju detta ett 6-2, vilket du säkert ser likaväl som jag. Ljudet kan ju kanske ändå vara fint men man undrar ju. Vackert system är det i alla händelser.
Här är min cbr efter lite ombyggnation.
ehm, vad är skillnaden? Eller är jag blind fullständigt?
tror bestämt det är ett annat fram däck
baken ser ut att vara nyare ??!!
Edit: fan 3:e plats
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|