Förföljer någon mig??

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hmmm, konstiga dagar har man ju haft men de senaste har mest varit underliga :p

På mobilen ringer det en gång och sen lägger de på. Ringer man upp så är det telias-automatsvarare på. Precis som i den förra tråden där jag undrade vem KOSMOS var.
SMS ramlar in och oftast står det RING och inget mer men ibland: Jag har en tjejkompis som vill gå ut med dig, mvh KOSMOS.

Inget mer, ingen dag, ingen tid, ingenting.

Idag när jag kom hem och gick förbi hojen så såg jag en rosa liten klisterlapp som satt på tanken där det stod:
BLI IHOP MED MIG

Inget telefon-nummer på baksidan, inget namn, ingenting.

Jag kastar lappen och skall låsa upp dörren. På dörren ser jag en till rosa liten lapp som det står:
IN, PUSSA MIG

Fortfarande inget namn eller telenummer så den lappen fick jag med slänga.

Väl inne i lägenheten är det ingen som brytit sig in och ingen fager liten dam som suktar efter en i min säng(som man såklart trodde :rolleyes: )

Kul att nån tycker om en, MEN VEM??? :confused:

Vad gör man? Bytar nummer och flyttar bågen så förföljaren låter en vara? Han/hon/den/det säger ju inte vem han/hon/den/det är, så varför orka bry sig????

750RR :p

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Roligt att vara uppskattad så länge inget pajjar eller nån hotar/våldtar eller slåss....

Klart, det låter ju lite jobbigt...

Sätt en spycam nånstans på hojen =)...

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Jag skulel jörat om jag bodde i hbg!
Men det är inte jag!
Du får väll sätta span på hojen?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Finns väl en kosmos här va? Har han dementerat att det är han? Hmmm, koppla bort all viktig elektronik på hojen sen kopplar du på 230v i chassiet så han/hon får sig en kyss nästa gång de ska pilla!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dee_cati skrev:
Finns väl en kosmos här va? Har han dementerat att det är han? Hmmm, koppla bort all viktig elektronik på hojen sen kopplar du på 230v i chassiet så han/hon får sig en kyss nästa gång de ska pilla!

Så var tanken att jag skulle göra efter att de ville stjäla den, men det hade vatt för pilligt och barn hade faktiskt rört den...... det dumma är ju att jag ahde åkt på det :mad:

Finns ingen kosmos här.

NioCe: Jag vet att du hade velat, men vi bor så långt ifrån varandra och ajg orkar inte med ett distansförhållande ;)

Kanske en tolvåring som e glassugen :confused: ... allt utan blöja går...... :rolleyes:

//Glassfarbrorn :brynad

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
maverick_750rr skrev:

NioCe: Jag vet att du hade velat, men vi bor så långt ifrån varandra och ajg orkar inte med ett distansförhållande ;)

//Glassfarbrorn :brynad

Jo förvisso är det väll så...
Men allt spricker ju då jag ändå bara skulle utnyttja dig för dina tillgångar :crash

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Nej men det där med spycam var väl en bra idé mavve? Så ser du om det e en fin brud med stora frontvikter eller nån kärring i överålderskris...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kaZmur skrev:
Nej men det där med spycam var väl en bra idé mavve? Så ser du om det e en fin brud med stora frontvikter eller nån kärring i överålderskris...

Jo, det var det. :rock (en bra idé alltså)

Ska ändå ha kameraövervakning i mitt nya garage så jag kan lika gärna köpa det nu :crash

Frontvikter rockar :rock

750RR

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
ja det e ju bara trycka en webcam i fönstret :D
Eller i titthålet i dörren ;D

Eller så lämnar du en egen lapp på din dörr och på din hoj!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NoicE skrev:
Eller så lämnar du en egen lapp på din dörr och på din hoj!

:rofl

Det ska jag göra :lol

lapp1: Javisst, ring mig på 0737........ eller ge mig ditt nummer.

lapp2: Svårt när du inte var hemma hos mig, men stå här 22:00 så kommer jag hit.

750RR

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
maverick_750rr skrev:
:rofl

Det ska jag göra :lol

lapp1: Javisst, ring mig på 0737........ eller ge mig ditt nummer.

lapp2: Svårt när du inte var hemma hos mig, men stå här 22:00 så kommer jag hit.

750RR

Ja gör det!! :rock

Skriv din e-mail också!
om fröken-svår inte vågar ringa själv..!

Glömt inte att signera 750RR

Edit: tips

Last edited:

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Min flickväns kanin heter Kosmos, Det skulle ju kunna förklara att ingen svarar när du ringer tillbaka för den lille krabaten kan ju enligt egen utsago inte prata. Kanske ska nämna att han är en han men det är väl inget hinder för den store 750 RR :bow

PS: Har du fått igång icq än mavve?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mekus skrev:
Min flickväns kanin heter Kosmos, Det skulle ju kunna förklara att ingen svarar när du ringer tillbaka för den lille krabaten kan ju enligt egen utsago inte prata. Kanske ska nämna att han är en han men det är väl inget hinder för den store 750 RR :bow

PS: Har du fått igång icq än mavve?

... trodde du var minst lika stor man som jag och skjöt kaninerna än att ta hem dem och leka en massa pervolekar med dem :eek:

Min icq vill inte här, skall nog prova igen nån dag.

Höginställd: Jag ger dem ditt nummer om det är OK? PMa ditt mobilnummer så ska jag sätta en lapp på hojen nu med det :brynad

Jag tror att det är för att jag köpte en bagster med rosa på :rofl
Det kan ju omöjligt vara för att jag är så himlans snygg va? Sen jag köpte bagstern har brudarna stått på kö :lol

750RR

Impulse

Trickmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer i delar
Du kanske har vanföreställningar... De patienter jag tar hand om på jobbet beter sig som dig :fakta

Så ta du och uppsök en psykolog så kanske du får ta o genomgå en psykiatrisk undersökning :whip

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Impulse skrev:
Du kanske har vanföreställningar... De patienter jag tar hand om på jobbet beter sig som dig :fakta

Så ta du och uppsök en psykolog så kanske du får ta o genomgå en psykiatrisk undersökning :whip

Nääääääää, jag tror fortfarande att det är bagstern tills motsatsen är bevisad :slicka

750RR

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...