Förföljer någon mig??

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Bikerbitch skrev:
När jag vill och med vem jag vill. Jag är en lycklig kvinna :cool:

DreeTman- Okej, den ursäkten kan jag gå med på. Rosa är inte min favoritfärg heller, så okej!

Så säger alla som inte får några lappar! :D
så ÄR det... :fakta :hej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
BB: Jag tar hellre rosa lappar än jag har sex med dig, men den historien har vi gått igenom. Jag har dessutom 950cc att götta mig med, så jag är inte dömd. Att jag inte får sex när jag vill med vem som helst är för att jag har krav och ett arbete att sköta framför krogbesöken/utelivet och föredrar hellre det än ett par timmars tillfredsställelse. Att lyfta 27kilo på en arm ger mig tillräcklig tillfredsställelse

DreeTman: Man har inte passagerarsadel, det finns inte. Bölar de så får de köpa sig en egen, har de inte råd ska man skratta åt dem ;)

750RR

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Vad väger 27kg?
Hoppas inte det är din "donk" du pratar om, för då tror jag dig inte faktiskt=)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sEiKo skrev:
Vad väger 27kg?
Hoppas inte det är din "donk" du pratar om, för då tror jag dig inte faktiskt=)

En hantel.

Klart att jag först menade min "donk" :rolleyes:

750RR

Böjne

Helt fantastiskt stark
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Ducati
Asså..mavve, om man får kalla dej det som ny på SH. Läste nått gammalt inlägg du gjorde för ett tag om vaffö du aldrig träffa den rätta..ellerhur..? Liksom,finns det nån som KAN va den rätta och samtidigt matcha din intresselista..? Ehh..om hon inte åker fet Kawa då rå?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Böjne skrev:
Asså..mavve, om man får kalla dej det som ny på SH. Läste nått gammalt inlägg du gjorde för ett tag om vaffö du aldrig träffa den rätta..ellerhur..? Liksom,finns det nån som KAN va den rätta och samtidigt matcha din intresselista..? Ehh..om hon inte åker fet Kawa då rå?

Är du ny? Okej, välkommen. Fin båge du har. :hej

Jag har kanske höga krav och tar inte vemsomhelst, varför skall jag göra det?
Jag vill inte ha vemsomhelst, jag vill ha den rätte. Är hon ful kan jag inte vara tillsammans med henne och det är JAG som avgör om hon e ful. Är hon tjock är hon ful. Är hon korkad kan jag heller inte vara tillsammans med henne.
Sen är det inte så mycket mer :confused:

Är du brud och vill lyckas med mig skall du inte vara ful eller korkad, finns ju inget så oattraktivt som okunnighet.

Ärligt talat så stod det inte: VILL DU BLI IHOP MED MIG på den första lappen......

Det stod: VILL DU BLI HOP MED MIG

Sånt klarar inte jag, är man så dum i huvet att man skriver på det sättet kommer man inte långt hos mig. Sen av erfarenhet så går ofta fulhet IHOP med dumhet ;)
Så den bruden som skrev det är både dum och ful :D

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
BB: Jag tar hellre rosa lappar än jag har sex med dig, men den historien har vi gått igenom. Jag har dessutom 950cc att götta mig med, så jag är inte dömd. Att jag inte får sex när jag vill med vem som helst är för att jag har krav och ett arbete att sköta framför krogbesöken/utelivet och föredrar hellre det än ett par timmars tillfredsställelse. Att lyfta 27kilo på en arm ger mig tillräcklig tillfredsställelse

DreeTman: Man har inte passagerarsadel, det finns inte. Bölar de så får de köpa sig en egen, har de inte råd ska man skratta åt dem ;)

750RR

Tar hellre rosa lappar än har sex med mig?
Mavve, du behöver verkligen inte upprepa jämt att du hellre har sex med en man än mig. Jag vet det och jag behöver inte veta det igen.

Du läser ungefär vad du vill läsa. har fortfarande pojkvän och är inte den typen som springer ute på krogen för att ragga hem ligg för natten. Sånt pysslar jag inte ens med annars.

Ja, du älskar att lyfta 27kilo på ena armenm som tillfredställelse, vi andra älskar andra saker. Du verkar inte få det du egentligen vill ha..

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Jag har fått en rosa lapp.. fast det var under torkarbladet på min toyota tercel!
Vilken bil :kär :bow

edit: har fått andra färger också

Last edited:

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
maverick_750rr skrev:
En hantel.

Klart att jag först menade min "donk" :rolleyes:

750RR

Tur det inte var din donk. Skulle den vara så stor så klämmer man den bara överallt, jag har fullt sjå med min som den är=)

Och vad "Donk" betyder förtäljer inte historien.....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Tar hellre rosa lappar än har sex med mig?
Mavve, du behöver verkligen inte upprepa jämt att du hellre har sex med en man än mig. Jag vet det och jag behöver inte veta det igen.

Du läser ungefär vad du vill läsa. har fortfarande pojkvän och är inte den typen som springer ute på krogen för att ragga hem ligg för natten. Sånt pysslar jag inte ens med annars.

Ja, du älskar att lyfta 27kilo på ena armenm som tillfredställelse, vi andra älskar andra saker. Du verkar inte få det du egentligen vill ha..

Nahe?

Bara för sakens skulle har jag hellre sex med en gris än med dig :cool:

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nr:18 skrev:
Vilket trevligt inlägg :rolleyes:

Okej, den var rätt dålig.