maverick_750rr skrev:Säger du att jag är en gris?
750RR
Nej men jag har ny avatar
Vad har du?
maverick_750rr skrev:Säger du att jag är en gris?
750RR
NoicE skrev:Nej men jag har ny avatar
Vad har du?
maverick_750rr skrev:Nahe?
Bara för sakens skulle har jag hellre sex med en gris än med dig
750RR
maverick_750rr skrev:Öööhhh, en ny bild till exitemes mans dotter?
bebbe skrev:Vad hände, vart det någon brud eller
NoicE skrev:MEN LÄGG UPP DEN DŽ!!
Bikerbitch skrev:Citat Mavve: Under tiden påpekade jag att hon var jättefet, jätteful, kunde dra åt helvete, jag hatade henne, skiter i allt hon har att säga till mig, önskar henne döden och tackar så mycket för den bonus jag får till min mobil"
Inte undra på att du aldrig får doppa schnasen!
maverick_750rr skrev:Du fattar verkligen inte verkar det som?
Kinesludret är en person jag inte ens vill ta i med tång.
Jag förstår om du inte har råd att ställa lite krav, men jag har
750RR
maverick_750rr skrev:GJORDE JAG INTE DET????
Jag som tom. tyckte att den var för stor.....
Det är en bild TILL henne, inte PÅ henne
Men du har ju lunar, sök efter henne där
750RR
maverick_750rr skrev:Jo, det var det ju. Fick reda på vem det var med igår natt 04:15 typ
Det var den kinesen som jag var på sk. blinddate med. Helt sjuk var hon igår när hon ringde. Först sp skickar hon en massa sms om att jag skall be nån Pontus ringa henne(jag känner ingen Pontus). Sen ringde hon ett par gånger och frågade vem HON var.
Jag la på och sa att jag sov för helvete.
Sen ringer idioten igen och jag cepar ur och spelar med.
Hon frågade vem hon var igen och jag svarade att jag inte brydde mig men visste VAD hon var. Hon bryter ju så vackert på kinesiska så det mobbade jag henne för. "Jo lajk flied lies?"
Då var jag en danskjävel och en tyskenazist sa hon. Sen skulle hon ringa polisen och jag skulle hamna i tidningen imorgon(idag - söndag) där det står att jag är en tyskenazist.
"Lilla kinesluder, vet du om att tidningarna håller på att delas ut just denna sekund?"
Då blev det liv i luren
Jag skulle böta tusen kronor tydligen för vad jag sagt. Då sa jag att jag bara hade 900kr men det gjorde tydligen ingenting, hon kunde ta de 900 istället då. Jag bad henne vänta 3 månader så kunde hon få 1100 men det hade hon inte tid med
Sen sa hon att hon visste allt om mig och hur många som snackar skit om mig i stan, alla hatar mig och jag har inga vänner. Hon visste saker om mig som inte ensa JAG visste om mig sa hon
Under tiden påpekade jag att hon var jättefet, jätteful, kunde dra åt helvete, jag hatade henne, skiter i allt hon har att säga till mig, önskar henne döden och tackar så mycket för den bonus jag får till min mobil.
Hon ville inte heller ha nånting med mig att göra men eftersom nån hade sagt att jag kände Pontus så skulle hon få tag på honom och jag skulle be honom ringa henne.
"Jag känner ingenm Pontus och de som jag känner vill inte ringa en liten fjortis som dig!"
Sen fick jag lyssna på lite kinesiska ett tag
Mer bonus, mer bonus .......
Då sa hon att hon lätt kunde få tag på honom själv men det var ju lättare om jag bad honom ringa henne
"Nu har jag tillräckligt med pengar för resten av månaden i min mobil, tack ska du ha och sök hjälp - klick!"
Idag skall jag låta spärra hennes nummer och imorgon kanske jag hamnar i tidningen med rubriken - TYSKENAZIST
750RR
Bikerbitch skrev:Citat Mavve: Under tiden påpekade jag att hon var jättefet, jätteful, kunde dra åt helvete, jag hatade henne, skiter i allt hon har att säga till mig, önskar henne döden och tackar så mycket för den bonus jag får till min mobil"
Inte undra på att du aldrig får doppa schnasen!
NoicE skrev:Men rackarns
Vad heter hon då! Du har ju pratat såå mkt ome henne
maverick_750rr skrev:Den som söker skall finna
.... och man doppar inte snabeln i nånting man inte älskar, inte jag iaf.
750RR
NoicE skrev:
Brukar inte du ha sex med dina motorcyklar
bebbe skrev:Vad, det är väll inte så att du tror att ALLA killar vill doppa chnasen i precis vad som helst
Finns faktiskt sådana som hellre drar en hand tralla än att gänga en ful (psykad) brud
Bikerbitch skrev:När man ser antalet desperata killar här så börjar man tveka skall jag tala om för dig
( klart man inte doppar eller tar emot vad som helst, skojar lite)
bebbe skrev:Hmmm... ja det kan nog låta lite illa ibland
Och förresten hur är det med dig är du ledig och sådär
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand