"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Bestrid det så kommer det dimpa ner ett brev i din låda som säger "brott kan ej styrkas"...
No_limit skrev:2530862Vi vill veta hur det går!! Några framsteg<?????
d1ce skrev:2530873Du lyfter en 1år och 10månader gammal tråd? Rekord?
-@
-@
-@
No_limit skrev:2530884ja men det står ju fortfarande inte hur det gick
Trådlyft
d1ce skrev:2531341Det tog 15 ärliga sekunder att lista ut hur det (antagligen) gick.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2047759&postcount=25
-@
edit: vågar inte vara så kaxig, lägger in en liten reservation
No_limit skrev:2531430Men de va då ett jävla tjat...om mitt extremt dumma trådlyft..men jag vill ändå veta...
Yikes, där rök fem spänn...xyx skrev:2531543Han blev av med kortet och har sen dess iaf tagit nytt A-kort.
Mr K skrev:1105252Om du läser på lite så borde det inte vara några problem att företräda sig själv. Om där inte finns något rödlyse i korsningen på adressen så kan du inte heller åka dit för det.
Polisen kan inte ändra adressen i efterhand för kommer då antagligen att anses som ej trovärdig.
Jag har anlitat www.trafikjuristen.se men GOTT resultat. Slapp vårdslöshet i trafik och böter på 6800kr.
Jag körde med benen över styret.
Ps. Det får man numera göra om man kan anses som skicklig. Hovrätten tyckte att jag var det.
SWK skrev:2531587Hahaha...! Överklagade du alltså tingrättens dom och fick rätt i hovrätten? Vad gjorde dig till skicklig förare enligt hovrätten då? Det måste nog vara det roligaste jag hört på länge!!...
Edit: Shit vilken gammal tråd förresten, trodde den va "färsk"!
SWK skrev:2531587Hahaha...! Överklagade du alltså tingrättens dom och fick rätt i hovrätten? Vad gjorde dig till skicklig förare enligt hovrätten då? Det måste nog vara det roligaste jag hört på länge!!...
Edit: Shit vilken gammal tråd förresten, trodde den va "färsk"!
No_limit skrev:2532359Du det trodde jag med...Fast jag fick ju lite liv i tråden iallfal
Eller så läser du tråden igen så vet du hur det gickSWK skrev:2532460Starkt jobbat! Jag blev faktiskt nyfiken nu på hur det gått. Han lär ju berätta!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|