Hur mycke krut tar dem ur en 740 turbo med den motorn som sitter orginal?
500+ är inga problem.
Note: "Inga problem" är alltså definitionen på att man får ut kraften, inte att det håller i 30 000mil vid fullt busåka.
Hur mycke krut tar dem ur en 740 turbo med den motorn som sitter orginal?
Mesig förare på R1an
500+ är inga problem.
Note: "Inga problem" är alltså definitionen på att man får ut kraften, inte att det håller i 30 000mil vid fullt busåka.
Men med 500 hk så är det i stort sett bara blocket i sig som är original.
Topp, vevaxel/stakar, kamaxel, turbo... Allt sånt är utbytt mot värre grejer.
Ska man behålla allt original och bara optimera så kanske man landar på 220 hk(?).
När det börjar sitta sånna här moterer i en Volvo 740 orginal, då kan jag också tänka mig köpa en
Ja och vissa mc drar bilar med. Nu är ju bilen trimmad, Hur skulle det se ut om mc var % :uellt lika trimmad.
Som en jävla
Så är det väl med de flesta bilar som inte är överdimensionerade typ skyline etc?
Ja och vissa mc drar bilar med. Nu är ju bilen trimmad, Hur skulle det se ut om mc var % :uellt lika trimmad.
Som en jävla
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |