Hur mycke krut tar dem ur en 740 turbo med den motorn som sitter orginal?
500+ är inga problem.
Note: "Inga problem" är alltså definitionen på att man får ut kraften, inte att det håller i 30 000mil vid fullt busåka.
Hur mycke krut tar dem ur en 740 turbo med den motorn som sitter orginal?
Mesig förare på R1an
500+ är inga problem.
Note: "Inga problem" är alltså definitionen på att man får ut kraften, inte att det håller i 30 000mil vid fullt busåka.
Men med 500 hk så är det i stort sett bara blocket i sig som är original.
Topp, vevaxel/stakar, kamaxel, turbo... Allt sånt är utbytt mot värre grejer.
Ska man behålla allt original och bara optimera så kanske man landar på 220 hk(?).
När det börjar sitta sånna här moterer i en Volvo 740 orginal, då kan jag också tänka mig köpa en
Ja och vissa mc drar bilar med. Nu är ju bilen trimmad, Hur skulle det se ut om mc var % :uellt lika trimmad.
Som en jävla
Så är det väl med de flesta bilar som inte är överdimensionerade typ skyline etc?
Ja och vissa mc drar bilar med. Nu är ju bilen trimmad, Hur skulle det se ut om mc var % :uellt lika trimmad.
Som en jävla
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |