Folksam gav mig en vettig försäkringspremie.
vad är vettiigt enligt dig? Här verkar ju alla tycka att 12 tusen om året ä vettigt.. det är 8k mer än jag betalar idag...
Det är en vecka i Italien med tjejen V31 liksom..
Du kanske ska tänka om, skita i R maskiner, försäkra en som du har råd med. 'Kolla på http://www.bilsport-mc.com/webservice/online.aspx
Fyll i alla dina uppgifter, sen kollar du på alla möjliga mc fabrikat, modeller.
Du får fram försäkringskostnaden direkt.
Som jämförelse kom jag aldrig under 25,000:- för halvförs på R1 2005 hos övriga bolag som jag kika på nyligen...
Kollar man t ex aprilia så finns rsv mille inte med, däremot rsv touno..är ju typ samma effekt. Undrar om man kan anta att det blir samma premie för millen som på touno? skiljer ju bara lite plast mm på pappret... Isf är det skitbra premie, 8 lax för halv, 13 hel
Som jämförelse kom jag aldrig under 25,000:- för halvförs på R1 2005 hos övriga bolag som jag kika på nyligen...
Frågan du bör ställa dig är om du verkligen behöver helförsäkring.
vad är vettiigt enligt dig? Här verkar ju alla tycka att 12 tusen om året ä vettigt.. det är 8k mer än jag betalar idag...
Det är en vecka i Italien med tjejen V31 liksom..
Jag tvivlar på att de går på att jag gått från Gsxr750 --> R1 --> 950SM --> 990SD --> 25kw..
Men det är klart det är så.. Fast jag vill inte behöva göra så, det känns helt sjukt!
På min R750 kör jag trafikförs hos T-H och betalar ca 250 kr / mån. Har legat däromkring i flera år (även när jag var under 30)
Haha jo det gör dom visst, men:Bilsport&Mc försäkrar enbart dom hojar som står med i deras listor, så står inte Millen med så försäkrar dom den inte...
Fick destom 10% rabbat för jag var medlem i SMC, om du inte har kollat med dem, gör det.
Om de är reggade på lägre kw, spelar det väll ingen roll om du ska köra på bana med den förutom ibland?
Haha jo det gör dom visst, men:
"Hej!
Tack för din prisförfrågan. När det gäller den modellen du valt tecknar vi tyvärr endast trafikförsäkring, bl a på grund av hög skaderisk. En trafikförsäkring kostar 24 700 kr/år.
Med vänlig hälsning
Margareta/Bilsport & Mc Specialförsäkring
Telefon 0470 - 76 59 64"
--
..men tounon kostar 8 halv hos dom.
länsförsäkringar var absolut bäst för mig, jag betalar bara 13000/år för en helförsäkring på en zx10r -06:a.
det är billigt!!
[/QUOTE]Jo, fast då är ju SuperDuken 1000 ggr vassare på allt..
Blir en Blade vettig hos IF? De har väl märkesförsäkrning?
och lika med Triumph.. När blev de vettiga att köra?
Jag betalar for min vtr 2.600 hel/hel hos IF(97an).
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|