Försäkringsbedrägeri...

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
inneboende
Hoj
honda
vbg_snake skrev:
2500964 Men min älskade Patric. Du är ju inte ghostrider? Har du kommit ut ur garderoben i detta inlägg eller? Du tvingade nyss mig att använda ditt namn istället för ghostrider.

Du säger ju själv att du inte är honom? Men då kanske vi har fått klara upp en sak.

Varför blev du så irriterad på mitt inlägg? Jag skrev väl PRECIS en sak som stämde eller?

Att du köpt stulna motorcyklar? Vilket för mig inte är någon speciell nyhet. Oavsett om du gör det nu eller då bryr jag mig inte om. Men ditt "vända kappan efter vinden" har gäckat många här.

Kollar man dina inlägg ser man "Det är inte NÅGON i ghostrider-team som vart ute och folk, vad jag fått information om iaf". Du är ghostrider-team. Snacka om sig själv i 3e-person måste vara jävligt kul? Jag respekterar dig och det du gör, men titta på vad jag skrev.

Jag skrev att det går rykten om att svarta riddarn gjort det. Stämmde det? Javell. Du säger att jag inte skall kalla _dig_ svarta riddarn, utan patric.

Första gången jag hört den.

Ha det bra Ghostrider.


inga GR diskutioner, thats the rule remember:D
 

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
inneboende
Hoj
honda
Fürstenhoff skrev:
2500986 Pinsamt vbg_snake, PINSAMT!!

Du gör alltid ditt bästa att försöka koppla ihop mig med figuren GR varför jag besvarade ditt påstående i mitt namn då det var det du var ute efter!!

Sen kan du i mina ögon få försöka försköna ditt första inlägg bäst du vill med inlägget ovan men då ditt första inlägg finns kvar i orginal skick så hjälper det föga då dina ord var - "en viss svart riddare också BRUKAR hämta upp stulna fordon" - brukar är inte ett ord för dåtida handlingar!!

/Fürstenhoff.


vem e GR då???
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Fürstenhoff skrev:
2500986 Pinsamt vbg_snake, PINSAMT!!

Du gör alltid ditt bästa att försöka koppla ihop mig med figuren GR varför jag besvarade ditt påstående i mitt namn då det var det du var ute efter!!

Sen kan du i mina ögon få försöka försköna ditt första inlägg bäst du vill med inlägget ovan men då ditt första inlägg finns kvar i orginal skick så hjälper det föga då dina ord var - "en viss svart riddare också BRUKAR hämta upp stulna fordon" - brukar är inte ett ord för dåtida handlingar!!

/Fürstenhoff.

Sorry för att jag ännu en gång förväxlade dig med GR i all hast då. Försköna och försköna. Okey brukar va väl ett dåligt ord, kanske skulle sagt, gjort. Men varför tog du åt dig så mycket när jag skrev svarta riddarn då? Och började försvara vad DU gjorde för X antal årsedan? Det tycker jag är lite lustigt tycker inte du?
 

Ricky79

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 och R1-01
Ang försäkringsbedrägeri så vet jag någon på detta forum som snott en massa kamerautrustning för en jäkla massa pengar!
 

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona 675, -07
gaylord skrev:
2500994 vem e GR då???

Jag vet, han kör en svart gsxr1000.
Och ibland en gul hayabusa med alldeles för kort avgasrör.
Dessutom har han synts på gatorna som en vanlig man, på cykel.
När han rör sig står mestadels den andra trafiken stilla.

Nu vet du gaylord. :tungan
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Fürstenhoff skrev:
2500702 VIKTIG fråga till er ALLA här på Sporthoj.com!!

OM!! Jag skrev ut vad jag VET rörande medlemmar här på sporthoj.com/företag i Sverige rörande stulna mc, försäkrings bedrägerier samt köp av stulna delar/fordon -hur länge tror ni att denna tråd/mitt inlägg skulle finnas kvar??

Inte ens en sekund då ni ALLA garanterat skulle tappa hakan rörande vilka kända respektive okända personer som i era ögon sjunkit så lågt att dom sysslar med just detta!!


/Fürstenhoff.



För helvete bara skriv vilka företag / personer det är.
Inget skitsnack om tjalla hit och dit.


BARA SKRIV VILKA DETTA GÄLLER SÅ ATT ALLA FÅR VETA FÖR EN GÅNGS SKULL.

Varför drog du upp skiten från början då du ändå inte vill säga vem det gäller ???

Raka rör.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top