Förslag på en present till flickan? :)

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Ja, det var den filmen jag syftade på. vi fick kolla på den på Filmkunskaps-kursen i gymnasiet. Så sjukt att det blir helkul:tummenupp
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Ge henne en stekpanna och säg att om inte det duger så kan du få en smäll också.

Annars kanske hon kan få en kram eller nånting.
 

schizophrana

Guest
Kan ju feltolkas ganska kraftigt, och inte särskilt kärleksfullt. :crash

äh, jag är trött på brudar (och killar också för den delen) som ska sitta och tolka sina presenter, det är väl för fasen bara att tacka och ta emot! :mad:
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
äh, jag är trött på brudar (och killar också för den delen) som ska sitta och tolka sina presenter, det är väl för fasen bara att tacka och ta emot! :mad:

Jag både håller med och säger emot. Jag tycker att om man ska ge något bara för sakens skull så kan det lika väl kvitta. Det ska finnas en tanke bakom presenten, något som visar att man tänkt till lite.

Sedan finns det ju de(jag är en av dem) som alltid ska gräva ner sig i olika val och möjligheter och vill ge bort hela världen om det kunde ordnas. Jag önskar att jag var lite mindre villig att anstränga mig, för oftast går det åt alldeles för mycket pengar, och jag känner mig ändå missnöjd efteråt...:gnissla :huvet
 

schizophrana

Guest
Jag både håller med och säger emot. Jag tycker att om man ska ge något bara för sakens skull så kan det lika väl kvitta. Det ska finnas en tanke bakom presenten, något som visar att man tänkt till lite.

Sedan finns det ju de(jag är en av dem) som alltid ska gräva ner sig i olika val och möjligheter och vill ge bort hela världen om det kunde ordnas. Jag önskar att jag var lite mindre villig att anstränga mig, för oftast går det åt alldeles för mycket pengar, och jag känner mig ändå missnöjd efteråt...:gnissla :huvet

Ja, men hade jag då fått en tandblekning skulle jag tycka att det låg omtanke bakom, alla vill väl ha vita skinande tänder, och ingen kan komma i närheten av resultatet med tandboste + kräm iallafall så det blir väl inte någon speciell pik i mitt tycke.
Men jag är likadan som du i slutet iallafall, man vill ju så gärna göra alla glada!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är tanken som räknas så varför inte bara vara tacksam för att man får något överhuvudtaget. :)
Visserligen fick jag världens bästa present av min kille så jag har inget att klaga över. ;D
 

Johanna

Guest
spa skulle ju va gulligt att ge bort. en klassisk ryggmassage som hon kan få åka iväg till. eller vad sägs om att du tänder lite ljus och masserar henne själv en halvtimme=)
skit i blommor, fy sjutton finns de nå tristare än de?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top