Förslag på en present till flickan? :)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Börjar de dilla om Eva Attling smycken hit och dit skulle jag göra ett inbyte direkt. Vad ska de ha i 50års present? Eva Attlings hus? Fabriken smyckena görs i?
Vill de ha något får de tjöpa det själva. Presenter skall vara spontana och utan krav, annars är det ingen present.
 

Bikeporthans

Surskalle
Gick med
20 Dec 2007
Ort
Delsbo
Hoj
Tjänstefordon, mest Dorso.
Om ni inte bor ihop, en pava champage med sidenband runt.
"Den här öppnar vi första kvällen i vår gemensamma lägenhet älskling".

Förlovad -> långsiktigt förhållande.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ta med henne till Nynäs Havsbad. Skit i behandling och boka istället "VIP-rummet". Då får ni under två(? osäker på tiden) timmar tillgång till en egen liten avdelning med egen bastu, egen men stor jacuzzi och dusch. Dessutom har man givetvis tillgång till övriga bad och bastu som finns...

På bilden ser man VIP-rummet som ligger uppe i det vänstra, närmsta "tornet"....
Få platser är så vackra som den. Strandvägen eller "Ringvägen" som den kallas är dessutom värd att ta en promenad längs... Tar ni pendeln ner till Nynäs så kan ni ju alltid beställa upp en flaska champagne.

Image%20(1).jpg
 

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Vinslöv
Hoj
Astrimmad R1-06
Ta med henne till Nynäs Havsbad. Skit i behandling och boka istället "VIP-rummet". Då får ni under två(? osäker på tiden) timmar tillgång till en egen liten avdelning med egen bastu, egen men stor jacuzzi och dusch. Dessutom har man givetvis tillgång till övriga bad och bastu som finns...

På bilden ser man VIP-rummet som ligger uppe i det vänstra, närmsta "tornet"....
Få platser är så vackra som den. Strandvägen eller "Ringvägen" som den kallas är dessutom värd att ta en promenad längs... Tar ni pendeln ner till Nynäs så kan ni ju alltid beställa upp en flaska champagne.

Image%20(1).jpg



"Få platser är så vackra.." ??? har du varit i Skåne? nää tänkte väl de.

anyway... bjud på lite hemlagat och en pava vin, räcker inte de för att du ska komma segrande ur den senare brottningsmatchen så vet jag inte vad du har gjort för fel.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag röstar på en övergrym hemmakväll istället för att släpa med henne till nåt hittepå.

Fixa grymt käk (trerätters såklart) med vin, rosor och en massa annat omanligt.
Sen en längre massage på det med tillhörande dusch för båda två. Sen måste du ju inte stoppa snoppen i henne senare för det, man kan ju ligga och mysa ändå.

Verywell, så skulle jag ha gjort det iaf. Men sen är jag ensam så du ska nog inte lyssna på mig.

:tummenupp
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Annars kanske väckning av Bushido med säckpipan vore en bra start...


... då spelar det liksom ingen roll vad du gör sen, du kommer vara gud ändå :hihi
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Håller med med föregående att om hon sagt att hon inte vill ha ett jäkla jippo till firande pga förlusten av en kär familjemedlem, så bör du respektera denna önskan.
Självklart ska hon inte glömmas bort för det, utan en mysig trygg och opretantiös hemmakväll med vällagad god mat och en söt bukett blommor som pynt borde vara alldeles perfekt.
Laga hennes favoritmat och gör/köp den där desserten hon gillar extra mycket och lägg en gullig lapp under dessertallriken där det antingen står något sött eller kanske en liten ledtråd till en annan liten lapp som finns gömd någon annan stans i lägenheten och som kanske hintar vidare till något annat... som en skattjakt, ja du fattar.
Det kan vara en liten present eller något annat som är målet med den lilla leken. :)
Lycka till med ladyn!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Håller med med föregående att om hon sagt att hon inte vill ha ett jäkla jippo till firande pga förlusten av en kär familjemedlem, så bör du respektera denna önskan.
Självklart ska hon inte glömmas bort för det, utan en mysig trygg och opretantiös hemmakväll med vällagad god mat och en söt bukett blommor som pynt borde vara alldeles perfekt.
Laga hennes favoritmat och gör/köp den där desserten hon gillar extra mycket och lägg en gullig lapp under dessertallriken där det antingen står något sött eller kanske en liten ledtråd till en annan liten lapp som finns gömd någon annan stans i lägenheten och som kanske hintar vidare till något annat... som en skattjakt, ja du fattar.
Det kan vara en liten present eller något annat som är målet med den lilla leken. :)
Lycka till med ladyn!
Hamburgare, glass och "Ligga?lapp".
Kan funka.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Hamburgare, glass och "Ligga?lapp".
Kan funka.

Det låter misstänkt likt mitt recept på romantisk middag (hittar inte tråden)

Risifrutti till förrätt
Mikrad Billys Panpizza som varmrätt
Piggelin fint upplagd på assiett till efterrätt....

Då behövs ingen "Ligga?lapp", då blir det åka av...

Ligga lapp? är förövrigt en gångbar raggningsfras häruppe...
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Håller med.
Hamburgare och kuk borde räcka.

Haha garvade fan så jag höll på att pissa ner mig när jag läste den raden.. Dét var en jävla tur att malten hunnit rinna ner i strupen innan jag läste dessa ord, annars hade jag varit en laptop fattigare :tummenupp .

Ja jävlar..
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Jag är 21 och bor i sthlm, jag vill ha en tandblekning! :) inte för att jag har ofräscha tänder men en kollega kom med blekta tänder och jäävlar i min låda va vita dom va!

Kan ju feltolkas ganska kraftigt, och inte särskilt kärleksfullt. :crash

Var det Vinslöv du tänkte dom skulle jämnföra med?:rofl

Vad är det med Vinslöv egentligen? är den staden så freaky verkligen?

Ligga lapp? är förövrigt en gångbar raggningsfras häruppe...

Är det er motsvarighet till Ligga sked, då älle?

On topic
Jag tycker Skrotnisses idé med en gemensam aktivitet någon gång i framtiden är jättefin. Upplevelser är mycket roligare än saker.:tummenupp
 

schizophrana

Guest
Det låter misstänkt likt mitt recept på romantisk middag (hittar inte tråden)

Risifrutti till förrätt
Mikrad Billys Panpizza som varmrätt
Piggelin fint upplagd på assiett till efterrätt....

Då behövs ingen "Ligga?lapp", då blir det åka av...

Ligga lapp? är förövrigt en gångbar raggningsfras häruppe...



yes, äntligen en kille som anstränger sig men ändå inte. Humor när den är som bäst.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top