Fick nästan hjärnsläpp när jag läste tidigare i tråden att någon klagade på att det är så dåligt med centrala butiker... inte ens mc-varuhuset ligger centralt utan i utkanten....
WHATTA!!!! MC-varuhuset ligger ju innanför tullarna och det är vad jag kallar centralt. Åk ut till mcgatan där Ava ligger så har du flera butiker, eller upplands väsby där du har Honda City (Som jag anser ger just den där extra servicen), Din MC i Rotebro osv osv...
Definiera Centralt, hade utkanten av Solna vart centralt? (dvs ca 200 meter från MC-Varuhuset.)
Visst, det ligger innanför tullarna, med en GOD marginal på 50 meter.
Men för mig spelar det INGEN roll vart de ligger, var med en diskussion om att de tar dyra priser på grund av det "centrala läget", men trots detta så är det samma priser hos dem som ute i Väsby osv...
Vilka fler finns det än ava och numera Harley där? Ava har dessutom inte de grejerna jag letat efter.
Honda City hade tyvärr inte heller de grejerna jag letade efter, men fick trots detta GRYM service (iaf på kläd och tillbehör/reservdelar, värre är det när de inte ens verkar sugna på att sälja en hoj....)
Din MC är en av de handlarna som vill att jag köper stället o provat...
/Jocce
Jag har köpt två uppsättningar mckläder, båda är inköpta på MCBoden (Lindhagensplan 45).
De har bra service, helt ok pris.
De har även mer grejjer i butiken än i webshoppen.
Var inne på MC varuhuset båda gångerna, men det var inte någon vidare attension från säljarna där, så jag vände på klacken och åkte till MCboden istället..
AVA MC har också bra priser vid utförsäljning och bra sortiment!
Mina nuvarande kläder är köpta på MCBoden, grym service och Dick som person / karaktär är juh bara så grym och härlig!
Dock finns / fanns inget i deras sortiment som jag gillade!
Kanske dock skall ta en sväng ner nu när våren har kommit!
Ava har tyvärr inte de grejerna jag söker
/Jocce