Bingo skrev:200 hästar blir mumma. Då kommer jag kunna wheela lättare.
valmers skrev:Vilka banor äger Suzuki på?
Nej, folk kommer att fråga hur man får upp den på slangen. Förekommer redan nu med exempelvis ZX10-R.Swedie skrev:Vad jag ser framför mig är folk som säger "Nu kommer jag kunna wheela lättare". Jag bara skakar på huvet till såna kommentarer.
Bingo skrev:200 hästar blir mumma. Då kommer jag kunna wheela lättare.
valmers skrev:Nej, folk kommer att fråga hur man får upp den på slangen. Förekommer redan nu med exempelvis ZX10-R.
Ugluk skrev:Är RoLLER och bmw-johan samma person? Eller är båda bara släkt med Rally-Kalle?
Den kan man tycka. Om folk lärde sig KÖRA istället, skulle nog posörtakterna komma automatiskt.Kay skrev:-gasar?
Inte helt lätt att förstå Ugly-kukBingo skrev:Va!? Förklara.
valmers skrev:Den kan man tycka. Om folk lärde sig KÖRA istället, skulle nog posörtakterna komma automatiskt.
Bara en liten OT-fundering så här på småtimmarna.. RoLLER verkar ha gått så sakta i barndom det senaste året, från en fyndig filmskapare till ett moppefucko.Bingo skrev:Va!? Förklara.
Ugluk skrev:Bara en liten OT-fundering så här på småtimmarna.. RoLLER verkar ha gått så sakta i barndom det senaste året, från en fyndig filmskapare till ett moppefucko.
De mytomspunna eventuella 11 millibaren gör sig till känna..Silwer skrev:Jag tror inte Suzuki kommer uppge 200hk nästa år, men nästa generation av litershojar (om nu intresset håller i sig) kommer att uppge det med övertryck i luftburken.
Word våra häckar har inte tillräckligt med mosBingo skrev:200 hästar blir mumma. Då kommer jag kunna wheela lättare.
Det låter lite som att titta i kristallkulan...wdac skrev:utveckligen går bara fortare... om det har givit 30hk på 15 år så räkna 30hk på 7 nu... men det är min teori va de gäller att tekniskt utveckling över lag, å sen så är ja ju ingen expert inom MC häller..
Jag har inte orkat läsa hela tråden så häng mig inte om jag tjatar:Chris Ash skrev:Det sa man 84 också, då hette monstrena FJ1100......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|