Jo, jag vet att man inte "tar2 den, så att säga, utan jag syftade på genomgången. Men det var 300 sagt, är det 400 nu plötsligt? skit.
Nytt pris för i år tyvärr.
Jo, jag vet att man inte "tar2 den, så att säga, utan jag syftade på genomgången. Men det var 300 sagt, är det 400 nu plötsligt? skit.
Passar på att fråga om någon har en bromsoksdistans/adapter till minYZ450?
Trasiga o-ringar i mitt braking-ok och en adapter långsaaaamt på väg från knobby någon gång försent.
Fick givetvis fel o-ringar till oket när jag beställde nya.
Annars tvingas jag nog stanna hemma.
Ingen som vill tjäna en hacka? Hyres funkar också...
Kanske ska man hyra en hel hoj?
Är bara så less...
Ett team bestående av er två för att lösa mekaniska problem borde väl ge resultat av samma typ som Hindenburg och Titanic
Alternativet var att inte alls ha med Rookie som klass, men det var så många som ville det så Tranås har gjort sitt bästa för att få till ett tidsschema.
Det är både Svemo och toppförare som hjälpt till med detta.
Klasserna i Quad kan tyvärr inte slås ihop då detta antal förare inte får plats på banan samtidigt!
Jag har pratat med tävlingsledningen i Sommen.
Jag tycker att ni inte ska vara så snabba med att döma folket som jobbar ideellt med att försöka få till fler tävlingar! Alternativet är inga tävlingar alls!!
Tranås MS har inte samma möjligheter att få till en tävling då de endast har tillgång till banan en enda dag. Måndag morgon skall allt vara borta igen!
Alternativet var att inte alls ha med Rookie som klass, men det var så många som ville det så Tranås har gjort sitt bästa för att få till ett tidsschema.
Det är både Svemo och toppförare som hjälpt till med detta.
Klasserna i Quad kan tyvärr inte slås ihop då detta antal förare inte får plats på banan samtidigt!
Tänk lite bara, innan ni klagar på saker... Det är svårt att få till en perfekt tävling när man har begränsningar i tid och bana!
På LMS kör vi träning på lördagen och tävling på söndagen.....
Så man ska bara hålla käft när varken reglemente eller annat följs eller upplevs undermåligt?
Jag är evigt tacksam för arrangörer & alla som jobbar idiellt samt folk inom Svemo. Men jag hoppas att alla är öppna för att ta emot kretik & synpunker utan att det ska tolkas som något personligt. Det är ju en förutsättning för att saker ska kunna bli bättre att folk tycker till & i bästa fall även hjälper till!
Skulle tro att dom trillar in på http://www.mylaps.com/ vad det lider.Var kan man hitta tävlingsresultaten från lördags?
/Macke
Inga kommentarer från tävlingen??? Vem floppade, vem tog jätteklivet hugo och placerade sig bättre än någon förväntat sig och viktigast av allt, hur såg det ut i kungaklassen? Se så, dela med er av era erfarenheter och upplevelser nu!
OCH den största frågan VART höll DU hus
Mobba honom mera!!
Jag är tragisk och prioriterade badrumsrenovering före tävling Men jag kommer till Göteborg så då får du hålla i dig Gick det bra för dig?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|