:stalker24 år, tjej, i Stockholm? Upp med en bild så är dina lonely days over.
Skippa bulten, det är alldeles för många självmordsbenägna nötter där som vill sätta sista kvaltiden för året Det finns gott om andra bra vägar, tex ner till Skanssundet, men den var täckt med löv och barr så sent som i tisdagstack för tipsen, bulten kommer det absolut bli men ska försöka att hålla gasen nere på första turen iallafall. är inte superpigg på att betala självrisken på 8000
tack för tipsen, bulten kommer det absolut bli men ska försöka att hålla gasen nere på första turen iallafall. är inte superpigg på att betala självrisken på 8000
Fan, den vägen är ju både kurvig och skitfarlig med dolda kurvor osv.Skippa bulten, det är alldeles för många självmordsbenägna nötter där som vill sätta sista kvaltiden för året Det finns gott om andra bra vägar, tex ner till Skanssundet, men den var täckt med löv och barr så sent som i tisdags
Jo, fast man slipper möta en massa folk, "raceputtarna" håller ju bara till på bulten, och enbart där verkligen.Fan, den vägen är ju både kurvig och skitfarlig med dolda kurvor osv.
Säkrare att bomba Essingeleden.
Jo, fast man slipper möta en massa folk, "raceputtarna" håller ju bara till på bulten, och enbart där verkligen.
Ingen aning, jag har inte vart där alls i år. Men den där grusiga beläggningen ska dom väl behålla fattade jag det som?Hur är förresten Bogesund? Jag tittade upp där i början av sommaren och det var inte så nice. har de lagt på ordentlig asfalt där nu?
Hur är förresten Bogesund? Jag tittade upp där i början av sommaren och det var inte så nice. har de lagt på ordentlig asfalt där nu?
24 år, tjej, i Stockholm? Upp med en bild så är dina lonely days over.
Passa på att köra Knix på lördag och/eller söndag då! PM för info eller kolla SMCs sidor!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|