TomK
hela världen är min rejsingbana
M:et skrev:Så där ja, då var oskulden tagen för i år
Så bra då!! Då följer du med ut i morrn och kör lite då ?
/hade semester idag...
M:et skrev:Så där ja, då var oskulden tagen för i år
Jag kan komma förbi dej hemma och gasa litePenguin skrev:Har inte kört själv ännu (och det lär dröja ett bra tag till), men jag har sett flera hojar idag. Bl a den på bilden nedan som vrålade förbi på E4:an!
Tyvärr dog batteriet i kameran i förtid så det blev bara en "stillbild". Men det var värt mycket att få höra en hoj på höga varv igen. Nu klarar jag mig nog i två veckor till utan att bryta ihop.
DennisR1 skrev:Jag har också varit ute idag så nu har du en skitig R1a i ditt garage Penguin.
M:et skrev:Då var åktur nr 2 för i år avslutad.
Tillbaka till avställning igen
Ett par vändor fram och tillbaka på E4:an genom Uppsala, Hem till Bluerider i Märsta och fika, tillbaka till Uppsala och ta några vändor igen
Längtar tills jag får börja svänga igen!!!
xx skrev:Kunde inte låta bli att starta hojen idag och pröva den fram och tillbaka flera gånger längs Bellmansgatan..........
xx skrev:Brukar ju torska för farbror blå några gånger varje år då jag kör hojen från trappuppgången till garaget utan hjälm Ca.100m.
Fick offra mig och ta med glidarnisse ut på en sväng. Det var roligt att åka med honom tills vi tagit oss ner för isbacken sen gick det för saktaPenguin skrev:Gott att höra! Men hur i hela fridens namn lyckades du baxa ut den i trängseln?
kortstubina skrev:Akta er för lösgrus, det fans det gott om på sina ställen!
Exp: vägen mellan Ängeby(Storvreta) och Vallby (Rasbo) knölig.
Penguin skrev:Gör det så bjuder jag på Kaffe! Bor vid pizzerian du vet.
Penguin skrev:Gott att höra! Men hur i hela fridens namn lyckades du baxa ut den i trängseln?
TinaTjejen skrev:Finns ju ett par att välja på, men jag har för mig att det var vid Karavan du bodde?*s* Förresten så dricker jag inte kaffe
Måste ju vara en hel HÖG med plastkåpor som står i det där garaget nu? Din, Lasses, Dennis.. är det någon mer som har sin hoj inneboende kanske?
Penguin skrev:Jag har både JoS (!), the och minimjölk hemma också om det är nåt som kan tilltala fröken, eftersom kaffe tydligen inte duger.
Japp, det är lite småtrångt i garaget just nu. Tre plastraketer och en sån där kromad prydnadssak också för den delen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |