F*n va trött jag är på Potatoes!!!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Kakan skrev:
:va hmmmmm nu är det extremt mycke kritik mot ett gäng glada killar som åker hoj.
Jag som har haft med PMC på vägarna bådde i yrket och privat säger bara en säga en sak.....kör dom nå anorlunga alla andra??
Dom verkar som ett samansvettast gäng som har kul och kan reglerna när det finns andra med på vägen.......
Dom sköter sig och jag har inte märkt att dom kör som galningar.........

Tror knappast att det är pga dom det kommer sporthojar kommer att förbjudas utan pga väldigt många som leker GH på gatorna om nätterna och vad jag kan säga har jag inte sett så många med PMC tröja på sig när jag jagat dom med jobb bilen. :brinnerup

Vad har du för slö jobb-bil egentligen :va :D
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Freppa skrev:
Oj, mycket snack där. Den dag du lär dig stava skall jag ta mig en funderare på huruvida det du säger har någon som helst tyngd samt relevans, men nu så tillskriver jag dig bara ett enda stort Moppefucko och hoppas på att vi slipper fler inlägg av denna art.

:va
Kan man inte ta människor som inte kan stava på allvar eller vad menar du:confused: Tycker du inte att en felstavande människas ord väger lika tungt som en rättstavande :confused: Du verkar vara en jävligt inskränkt människa :gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
oFFkeFF skrev:
Japp, castrol 747 är lika med lyckopiller, så nog fanken är det psykologi och psykiatri. Har aldrig vart så lycklig sen jag köpte racern, så glad att jag till o med slutade med de andra lyckopillerna :)
Så det är tvärtom, ångesten och depression är som bortblåst, dock har det en drawback, man blir rejält beroende ;)
Ja just det, ni drogar ner er och kör som satan, sen när hösten kommer så är det slutsniffat, det är då som ångesten & psykoserna kommer fram, det lär finnas rehab. klinik i tullinge, där kan man sniffa på småtaktare och slå sig gul & blå.

Psykokemi [tm] :lol
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Suomalainen skrev:
Meehh... du ska bli arg när jag är dum mot dig, det är praxis nu när höstdeppen är här, eller har du missat den tråden?! Rätta in dig i ledet... :tungan

Jag blir aldrig arg, jag har ju en hoj för sommaren och en för året runt....

Snart när dom flesta är mitt inne i vinterdepressionen sätter jag på isdäcken och har nästan roligare än på sommaren :fakta

:pannkyss på dej igen :tungan

PS. Jag missar inga trådar... jag är som en SH-dammsugare DS.

//jaG
 

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Honda motard
studenten skrev:
Synd bara att det är nollor som potatoes som kommer se till att vi alldrig mer kommer att få köra sporthoj i detta land. Som bekannt så är detta land besatt av förbud och det är nog bara en tidsfråga innan sporthojar är historia då det finns nollor som poatoes MC som riskerar andras och sina egna liv

Nä, :fatta! ät skit POTATOES

Du verkar insatt i hur andra åker. Har du någonsin åkt med potatoesmc?
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Tycker det är rätt mycket i den här tråden som är svårt att ta på någon som helst sorts allvar, hur det än är stavat. Herrejisses... :D
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Jag är en snäll potatis som senast igårkväll stanna utmed E4an där det stod en kille brevid sin R1a o såg ut att behöva hjälp, men han sa att hjälp var på väg så jag åkte vidare.

Titta vilken snäll o duktig potatis jag är! =)

Dessutom kan jag ju bjuda på mig själv oxå!
www.burnert.se/_campar/kraftskiva.wmv :tuttar
och förmodligen samtidigt få ett annorlunda fortsatt dialog i denna tråd.... :rolleyes: :)


//Niklas
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Zeb_Macahan skrev:
Jag blir aldrig arg, jag har ju en hoj för sommaren och en för året runt....

Snart när dom flesta är mitt inne i vinterdepressionen sätter jag på isdäcken och har nästan roligare än på sommaren :fakta

:pannkyss på dej igen :tungan

PS. Jag missar inga trådar... jag är som en SH-dammsugare DS.

//jaG

Desamma... fast det får bli på crossen (übergrym 250) istället, motarden får vila i vinter!

jajja..får väl mobba nån annan då om du ändå inte tar åt dig... :näsblod
 

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
Campar: Jag gillar verkligen kommentaren ''men för i helvete niklas'' i början av filmen snacka om skräckupplevelse snodde du hennes underkläder muhahahaha :hihi
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
campar skrev:
Jag är en snäll potatis som senast igårkväll stanna utmed E4an där det stod en kille brevid sin R1a o såg ut att behöva hjälp, men han sa att hjälp var på väg så jag åkte vidare.

Titta vilken snäll o duktig potatis jag är! =)

Dessutom kan jag ju bjuda på mig själv oxå!
www.burnert.se/_campar/kraftskiva.wmv :tuttar
och förmodligen samtidigt få ett annorlunda fortsatt dialog i denna tråd.... :rolleyes: :)


//Niklas
Precis.
Det är exakt sådant beteende som till varje pris måste bekämpas. Vet inte vilka förbud som krävs, men det måste få ett stopp. Tänk om myndigheterna får reda på att sporthojsåkare har könsrollsidentitetsproblem...
 

David sthlm

Det som inte dödar härdar...
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Zx9-01 och snart en Zx9-99 streetfighter
alla jävlar här är rövhål utom ja................... shit va full ja e......
:tummenupp :tomten :mad: :tungan :kocko :huvet :fatta! :Bugar :brinnerup :(
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Alla hojklubbar är snälla, den som inte tror på detta sparkar vi in tänderna på.
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Lasker skrev:
Campar: Jag gillar verkligen kommentaren ''men för i helvete niklas'' i början av filmen snacka om skräckupplevelse snodde du hennes underkläder muhahahaha :hihi

Den stackars kvinnan spenderar en massa tid i terapi nu :3freak
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vafan e det här för påhopp.Jag blir kallad potatis varje dag av frugan,jag har potatisnäsa o när jag sitter på muggen kommer det ut små svarta färskpotatisar.Inte grinar jag för det,POTATIS ROCKAR PHET!!! :rofl
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Så det var du Campar som hade lekt på rotsundabron :hihi :hihi

Visste väl att det måste ha varit en potatis som hade gjort så där :rofl

Såg mkt bra ut :tummenupp :tummenupp :tummenupp



.../Yoshi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top