Macho Woman
Äppelkäck
Källkritik pojkar. Kimi byter inte stall för att det står i tyska Bild. Dessutom är det helt orimligt. McLaren har den absolut bästa bilen just nu, varför skulle han vilja byta?
Macho Woman skrev:Källkritik pojkar. Kimi byter inte stall för att det står i tyska Bild. Dessutom är det helt orimligt. McLaren har den absolut bästa bilen just nu, varför skulle han vilja byta?
Pettan skrev:Jag tycker också det låter konstigt men skomakarn får ju endel i lön, så om han drar finns det ju en förarstol med en saftig lön ledig...kan kanske vara mer lockande än en bra bil? Medans herr skomakare vill ha en bra bil istället? Pengar lär han ju iaf.
valmers skrev:Förövrigt tror jag uträknade Shumacher vinner VM.
1. Bild har varit först många dylika nyheter, som senare bekräftats.Macho Woman skrev:Källkritik pojkar. Kimi byter inte stall för att det står i tyska Bild. Dessutom är det helt orimligt. McLaren har den absolut bästa bilen just nu, varför skulle han vilja byta?
t-rex skrev:Va söt han är Schumacher när han börjar veva. Dags att sätta sig ner och andas djupt?
Heda skrev:Ähhh, kicka istället den "körapåbakifrånsmurfen" till gocartserien......... :kocko
It takes one to know one...t-rex skrev:Nu är ju iofs Schumacher väl bevandrad i konsten att torpedera folk, så säger han att det var en självmordsattack så stämmer det säkert!
Gå till McLaren nästa säsong, det var det värsta :kocko :kockoMatin skrev:De säger att skomakarn ska byta team ca 57sek in i filmen...visserligen Aftonbladet...men de har ju koll
Länk
En dag som denna kräver detta inlägg att dras upp till ytan igen.valmers skrev:Förövrigt tror jag uträknade Shumacher vinner VM.
Precis.Goodstuff skrev:En dag som denna kräver detta inlägg att dras upp till ytan igen.
Gustav1 skrev:Michael Schumacher vinner. Lätt.
Jag återkommer i höst.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |