Jaha, då får vi 38 trådar om att Rossi ska ersätta Barichello nästa säsong. Suck.Tysken skrev:För övrigt pressade Valentino Rossi omkring 80 varv på Fiorano med en F2004 igår. Han satte 59.21 som bästa tid.
Jaha, då får vi 38 trådar om att Rossi ska ersätta Barichello nästa säsong. Suck.Tysken skrev:För övrigt pressade Valentino Rossi omkring 80 varv på Fiorano med en F2004 igår. Han satte 59.21 som bästa tid.
valmers skrev:Jaha, då får vi 38 trådar om att Rossi ska ersätta Barichello nästa säsong. Suck.
valmers skrev:Jaha, då får vi 38 trådar om att Rossi ska ersätta Barichello nästa säsong. Suck.
Tysken skrev:Men som Chris Ash sa så är det snack om 2007.
Massa är en kompetent chaufför som förtjänar en chans efter trogen tjänst som testförare. Vilket flyt att få ratta en Ferrari!Tysken skrev:Hehe,, ja kanske det. Synd att Massa knep platsen före honom bara. Men som Chris Ash sa så är det snack om 2007. Jag tror det när jag ser honom på griden.
Macho Woman skrev:Haha! Du är bara avundsjuk! Kimi är rik, gift med fröken Finland och en av de bästa i världen på formel1. För att du inte ska gräma dig för mycket efter hans senaste vinst får du här en idolbild på din hjälte
wizlow skrev:Någon som har lite gammla lopp med senna på datorn? denne får gärna slänga ett pm till mig.
ps jag har en del f1material att dela av mig med om någon har en ftp ja kan slänga upp det på!
CJ900RR skrev:Jag tycker att du Macho Woman, och alla andra som påstår att Schumacher är kass, borde ta och läsa på lite. Personligen har jag följt F1en sedan -95 så jag vet i alla fall ganska väl vad jag talar om.
valmers skrev:Massa är en kompetent chaufför som förtjänar en chans efter trogen tjänst som testförare. Vilket flyt att få ratta en Ferrari!
Det otroliga är att du håller på en finne. Obegripligt.Macho Woman skrev:Det där var ett av de mest omotiverade påhoppen jag har varit med om. Var har jag skrivit att Schumacher är kass? Det har jag över huvud taget aldrig påstått, inte ens något i närheten. Ööööhhh, ganska uppenbarligen är han duktig MEN lika mycket har med bilen att göra. Och precis som ni skriver har han naturligtvis varit med och utvecklat bilen, men detsamma gäller ju Kimi. Ni skriver att McLaren-bilen är den bästa just nu och Kimi har ju också varit med och utvecklat den, vilket väl kanske betyder att han inte är så kass på att utveckla bilar heller.
Förresten har jag följt F1 sedan -97 så det känns inte som att jag vet så vansinnigt mycket mindre än du. Läst på? Ja, mycket.
Jo. Och alla vet att Sennas framgång avgjordes av bilen också.Macho Woman skrev:Ööööhhh, ganska uppenbarligen är han duktig MEN lika mycket har med bilen att göra.
Det är helt okej. Vem blir inte irriterad när folk är landsförädare?CJ900RR skrev:Och jag vill tillägga: om några kommentarer i denna tråd uppfattas som kränkande, omotiverade, stötande eller att dom på något annat sätt får er att ta illa vid er. Förlåt. Det bara blir så när jag pratar F1.
Egentligen så vill jag bara
A va faaaaaaaaaaaan jag blir skogstossigMatin skrev:http://www.forza-motorsport.se/main.php?url=news&dept=F1&id=5783
Nu ska det tydligen satsas mer på italiensk fotboll...
valmers skrev:
Heda skrev:Hahaha !!
Moget, kanske dragit i sig för mycket Jonnie Walker (stavning) muhahaha
KLOCKRENT!!
Inte första gången den där snubben e ute å vinglar :kocko
valmers skrev:
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|