Fyfan! Nu är det ett år sen imorgon.... det får mig att må illa... det känns som det va igår.
Igår satt jag på GP och tog en glass i solen, precis som vi gjorde för ett år sen Fabbe. Det är tomt som fan utan dig! De har byggt om kiosken där på hörnan där du glömde handsken när vi köpte glass sist. Fyfan vad jag saknar dig vännen! Livet, Göteborg, hojen, GP inget är detsamma utan dig...
Hela den här helgen tar knäcken på mig! i torsdags hade jag sånna mardrömmar så jag inte kunde somna om sen... jag brukar ju aldrig drömma.
Det är egentligen inte så mycket planering inför helgen. Det är lite band som ska rivas mm inför söndag! Vi ska köra kortege för er skull
Men det får mig att tänka på er hela tiden och jag vill bara krypa ihop i nått litet hörn och grina tills tårarna tar slut...
:
Men jag sparar det tills en annan dag, eller när ingen ser. Hannah, Marita och alla andra kommer behöva stödet på söndag så jag ska försöka bita ihop och se glad ut.
Idag är det strålande väder, och jag hoppas det blir likadant imorgon! och alla kommande år framöver också, så vi kan fortsätta hedra minnena av er två!
Ni ska veta att ni är saknade, av så otroligt många människor som är glada att de fick träffa er! Det är inte många som har sånna vänner som ni
1000 kramar till er, så får ni la kika ner på kortegen från GP imorgon vid 16.00
/Blomman