CorbenDallas skrev:
Tja, jag tycker han har rätt i sin frågeställning. Jag är själv lika förvånad. Dock uttrycker jag mig inte likadant. I dag iallafall...
Ja vad ska man säga? Storm i ett vattenglas?
Jag får väl ta det från början; jag ställde en enkel fråga om varför det går så illa för Dakargrabbarna när dom klotar. Och blev hånad och idiotförklarad.
Dom enda gångerna jag ser på Dakarrallyt är när Sporten visar några snabba sekvenser när knuttarna ligger och pressar i 150.
Jag är inte insatt i Dakar alls, vilket jag heller aldrig har påstått, dock så tycker jag inte att min fråga var så urblåst att den förtjänar det svar jag fick.
Jag vågar sticka ut hakan och säga att jag har sett betydligt "dummare" frågor än denna på detta forum, utan att personen ifråga för den skull får höra både det ena och det andra.
Då jag har en feting tenta imorgon är kanske inte humöret på topp, och jag gav svar på tal. Omoget, jag vet, men som sagt, ingen rök utan eld. Att sen vissa individer inte kan svara för sig själv, utan ber andra göra det åt dom när man trampar på en öm tå, är en annan femma.
Jag vill i alla fall passa på att be om ursäkt för dom som inte gillar pajkastning, och förklarar den från min sida nu avslutad.
Ludde
.