NR:7
Team NR:7 Racing 2oo4
Tyst nu grabbenSolid snake skrev:Ge tillbaks honom!!
Annars så.. så..... så..... så säger jag till swedie att du vill ha en moppe!!
Tyst nu grabbenSolid snake skrev:Ge tillbaks honom!!
Annars så.. så..... så..... så säger jag till swedie att du vill ha en moppe!!
joo jag hitta den på blocket och kolla bilerna. den är riktigt fränEsquina skrev:Bilder på min fighter: http://w1.706.comhem.se/~u70615022/pics/rgf/
lagomH4 skrev:Är inte priset på din hoj lite billigt?
13500 var det nu, eller någonting.
joo detta var ett tydligt missbrukande av sh.comTjet skrev:Hur jag blir bannad på direkcten. - Del 28
om det är någon som är moppe fucko så är det inte jag. har du en 125? kan du stava? "snutten"?? jaja säger inte mer en att hoppas du blir bannad125freppa skrev:fy fan vad ful. Fan snutten måste ju till och med börja as garva om dom skulle stoppa dig. Ser ju ut som ett jävla moppe fuckoon
125freppa skrev:FY FAN VAD DEN ÄR FUL!!! SKROTA SKITEN!!! DIREKT TILL TIPPEN!!!
fast en sak är ju fin Lyktan, Ta lyktan klistra den i pannan sen så springer du runt och Brummar! .
kan den ens wheeila?? stoppie så lär ju styrlagretpaja direkt! .
SLÄNG SKITEN!!!! DIREKT!
jag kan hjälpa dig att slå sönder skiten kom hem till mig så tar vi slagbormaskinen rakt genom cyllen sen så blir det ångvälten och kör över den!
sen tror jag vi är klara någon annan med ett bra förslag? ...
*host* *host*.....hahah varenda gång jag ser på din 125 så garvar jag tills jag ligger ner!! fy fan vad du är skojig, men säg inte att du köpte den för pengar??? eller bytte du ut nalle björnen mot den????? som sagt säg till om du behöver hjälp att skrota den!!!
125freppa skrev:FY FAN VAD DEN ÄR FUL!!! SKROTA SKITEN!!! DIREKT TILL TIPPEN!!!
fast en sak är ju fin Lyktan, Ta lyktan klistra den i pannan sen så springer du runt och Brummar! .
kan den ens wheeila?? stoppie så lär ju styrlagretpaja direkt! .
SLÄNG SKITEN!!!! DIREKT!
jag kan hjälpa dig att slå sönder skiten kom hem till mig så tar vi slagbormaskinen rakt genom cyllen sen så blir det ångvälten och kör över den!
sen tror jag vi är klara någon annan med ett bra förslag? ...
*host* *host*.....hahah varenda gång jag ser på din 125 så garvar jag tills jag ligger ner!! fy fan vad du är skojig, men säg inte att du köpte den för pengar??? eller bytte du ut nalle björnen mot den????? som sagt säg till om du behöver hjälp att skrota den!!!
Huck skrev:Alltså vi behöver inte sånt på detta forumet...
Och vart är moderatorerna? bann på killen? eller iaf en fet varning
Padde skrev:Ingen varning här inte, Skulle jag vatt moderator skulle jag bannat direkt. Sånt här snack hör inte till tråden och är ju inte speciellt shysst skrivigt heller.
Swedie skrev:Bannad åt helvetet. Säg till ifall han ens rör sig igen.
Swedie skrev:Bannad åt helvetet. Säg till ifall han ens rör sig igen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |