Fajter: 125a

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
*Foxen* skrev:
Mycket bra gjort swedie! Fan vad less jag blir på omogna personer! spelar ingen roll om det är en moppe ponke eller äldre.. såna dära åsikter kan man behålla för sig själv! skulle inte förvåna mej heller om han helt enkelt var aviss.. aja, nu är lilltjoppen ur världen och vi kan väll gå tebaxs till temat! :tuttar

japp nu fortsätter vi. Ny fakta om hojen, för tillfället står hojen i garaget och skämms. problemet är en läckande bensinkran som har orsaktat riktigt mycket.
jo kolven stod så högt upp i cyllen som möjligt, och efter som det rann in bensin även om man stängde av kranen så fylldes cyllindern med soppa. så när jag kickade så kommpade all bensin ner i vevhuset och trök båda pacningerna i vevhuset, när jag fick i gång den så insåg jag ganska snabbt att det inte var någe bra och ha en 4 meter rök kvast bakom hojen så jag började fundera och leta fel. efter mycke om och men så kollade jag ""oljan"" vilket inte var så mycket till ojla utan ocm man ska förklara hur det såg ut så var det lätt rinnande som vatten och det var svart och luktade ren bensin.

så just nu har jag det lite nere :( ska försöka fixa med det på söndag. men för hoppningsvis så kommer den igång igen..

//NR:7

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
*Foxen* skrev:
Den såg ju faktiskt riktigt fräsh ut! Du får ta och kasta upp lite mera bilder framöver! får du inte igång den andra hdd. så ta å knäpp nya kort! :)

Jo kommer nog upp några till senare.

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Solid snake skrev:
HAH! Eller inte! :fatta!

Nomolas: Har du varit otrogen? :gråta

Om du har varit det så är det slut! FATTAR DU? SLUT! :gråta

sluta spama nån gång! om ni ska snacka om att vara otrogen så gör det lite diskret mellan varandra! som t ex Pm:a alla villa kanske inte höra om era "kärleksproblem" :tungan

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
*Foxen* skrev:
sluta spama nån gång! om ni ska snacka om att vara otrogen så gör det lite diskret mellan varandra! som t ex Pm:a alla villa kanske inte höra om era "kärleksproblem" :tungan

jaa presic sluta spamma i min tråd :död

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
NR:7 skrev:
tack för att du påminner mig :hihi

man har då läst possitivare kritik en vad du fick där! :rolleyes: men det verkade inte vara så serriösa personer som skrev i tråden emellanåt.. hur går det med bygget nu? vad är kvar å så?? :)

Chrippa

Bartender
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
Honda CB 650 '81/Triumph Thunderbird '66
Den hade nog blivit fin om du hade sänkt lyset en aning. Lacka om hela + lycktan i någon fet färg. Sen hade du haft en riktigt nice hoj. När det är gjort så kan du visa upp bilderna i det där potatis med 2hjuls forumet. Fan va dom kommer bli avundsjuka :D Sen är det bara att :arsele åt dom och sticka ifrån det det kassa forumet :yoparty

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Nu såhär dagarna innan jul så har jag ""polera"" lite på hojen tängte om någan vill se pix så kan jag ta. Har följande gjort polering på styre och koppling och broms handtag blev ganska bra, glännser i alla fall..

om interässe läggs bilder upp snart :tomten

Last edited:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
NR:7 skrev:
Nu såhär dagarna innan jul så har jag ""polera"" lite på hojen tängte om någan vill se pix så kan jag ta. Har följande gjort polering på styre och koppling och broms handtag blev ganska bra, glännser i alla fall..

om interässe läggs bilder upp snart :tomten

Ja, upp med bilder!

:)

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Håller själv på att bygga fighter nu av min 125 :tummenupp
Diamond lyse, minis, nya speglar, sänka fram, ny lack(kommer i vinter).
Sen återstår instrumentbrädan. :rolleyes: måste man göra nåt åt. säg till om du kommer på några bra förslag :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...