NR:7
Team NR:7 Racing 2oo4
*Foxen* skrev:Mycket bra gjort swedie! Fan vad less jag blir på omogna personer! spelar ingen roll om det är en moppe ponke eller äldre.. såna dära åsikter kan man behålla för sig själv! skulle inte förvåna mej heller om han helt enkelt var aviss.. aja, nu är lilltjoppen ur världen och vi kan väll gå tebaxs till temat!
japp nu fortsätter vi. Ny fakta om hojen, för tillfället står hojen i garaget och skämms. problemet är en läckande bensinkran som har orsaktat riktigt mycket.
jo kolven stod så högt upp i cyllen som möjligt, och efter som det rann in bensin även om man stängde av kranen så fylldes cyllindern med soppa. så när jag kickade så kommpade all bensin ner i vevhuset och trök båda pacningerna i vevhuset, när jag fick i gång den så insåg jag ganska snabbt att det inte var någe bra och ha en 4 meter rök kvast bakom hojen så jag började fundera och leta fel. efter mycke om och men så kollade jag ""oljan"" vilket inte var så mycket till ojla utan ocm man ska förklara hur det såg ut så var det lätt rinnande som vatten och det var svart och luktade ren bensin.
så just nu har jag det lite nere ska försöka fixa med det på söndag. men för hoppningsvis så kommer den igång igen..
//NR:7