Rift
Ny medlem
tagit bort lampan,, han har ju förstör hela fram delen. miniblickers i alla ära men de passar inte på en rd, om han bara hade lite känsla för att ficksa saker
smaken är som baken. låt killen göra vad han vill med hojen. Det är ju endå han som ska gilla den och inte alla andra.Rift skrev:tagit bort lampan,, han har ju förstör hela fram delen. miniblickers i alla ära men de passar inte på en rd, om han bara hade lite känsla för att ficksa saker
Finns en här på forumet med RS i SF. Efter krock.. blir fett..Mv Agusta skrev:Min är ju inte ett streetfighter bygge men visst är den snygg? Ska antagligen köpa effektsystem till den. Kan hända att jag även gör andra modifieringar som dubbla framlampor o.s.v.
Har aldrig sett något streetfighterbygge på någon rs konstigt nog. Är de för dyra eller? Innan jag köpte Cagivan så var jag på väg att köpa en krockad rs för att bygga om.
Någon mer än jag som vill se ett Rs eller kanske ett bygge på nya tzr modellen?
Mv Agusta skrev:Min är ju inte ett streetfighter bygge men visst är den snygg? Ska antagligen köpa effektsystem till den. Kan hända att jag även gör andra modifieringar som dubbla framlampor o.s.v.
Har aldrig sett något streetfighterbygge på någon rs konstigt nog. Är de för dyra eller? Innan jag köpte Cagivan så var jag på väg att köpa en krockad rs för att bygga om.
Någon mer än jag som vill se ett Rs eller kanske ett bygge på nya tzr modellen?
Itacha75 skrev:blabla
Solid snake skrev:När ska tillverkare fatta att det är INTE snyggt när man ser genom hela cykeln där vid tanken?
jo den är lite spec.. men jag skulle vilja säga att den är helt OK.. skitfet.. ogillar bara starkt avgassystemet.Solid snake skrev:När ska tillverkare fatta att det är INTE snyggt när man ser genom hela cykeln där vid tanken?
Solid snake skrev:När ska tillverkare fatta att det är INTE snyggt när man ser genom hela cykeln där vid tanken?
philsson skrev:smaken är som baken. låt killen göra vad han vill med hojen. Det är ju endå han som ska gilla den och inte alla andra.
Sen är det frågan om idioti för att ens våga gå ut med att man äger en RD original.
Lite ironisk var jag i för sig. RD är inte föör fula.. finns ju värre..Rift skrev:så det du försöker säga är att man borde skämmas om man äger en rd orginal ?
philsson skrev:Lite ironisk var jag i för sig. RD är inte föör fula.. finns ju värre..
Men det har du antagligen inte råd med..Rift skrev:hmm ja absolut man skulle ju kunna äga en NS125F
philsson skrev:Men det har du antagligen inte råd med..
Det kanske är så att du inte har råd med minis eller snyggare kåpa och därför klanka på andra..
Tar tillbaks det jag sagt om RD.. det är min uppfattning inget du behöver ta åt dig ( jag vet att du gör ). nu slutar vi detta och samsas som moget folk.
spectre skrev:hehe, men RD och NS ligger väl iaf i samma prisklass.
spectre skrev:
Solid snake skrev:Snart ska du, jag o ittaka YEAH!
Solid snake skrev:Btw, fan va ful din avatar e.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |