Fajter: 125a

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Rift skrev:
tagit bort lampan,, han har ju förstör hela fram delen. miniblickers i alla ära men de passar inte på en rd, om han bara hade lite känsla för att ficksa saker :fatta! :hihi
smaken är som baken. låt killen göra vad han vill med hojen. Det är ju endå han som ska gilla den och inte alla andra.
Sen är det frågan om idioti för att ens våga gå ut med att man äger en RD original.

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
Triumph - 69
Min är ju inte ett streetfighter bygge men visst är den snygg? Ska antagligen köpa effektsystem till den. Kan hända att jag även gör andra modifieringar som dubbla framlampor o.s.v.

Har aldrig sett något streetfighterbygge på någon rs konstigt nog. Är de för dyra eller? Innan jag köpte Cagivan så var jag på väg att köpa en krockad rs för att bygga om.

Någon mer än jag som vill se ett Rs eller kanske ett bygge på nya tzr modellen?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Mv Agusta skrev:
Min är ju inte ett streetfighter bygge men visst är den snygg? Ska antagligen köpa effektsystem till den. Kan hända att jag även gör andra modifieringar som dubbla framlampor o.s.v.

Har aldrig sett något streetfighterbygge på någon rs konstigt nog. Är de för dyra eller? Innan jag köpte Cagivan så var jag på väg att köpa en krockad rs för att bygga om.

Finns en här på forumet med RS i SF. Efter krock.. blir fett.. :tummenupp
Och dubbla lycktor så.. kör på det.. :yoparty

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Mv Agusta skrev:

hur fan ser en cagiva planet ut?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
spectre skrev:
hur fan ser en cagiva planet ut?

1061042068.jpg

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Solid snake skrev:
När ska tillverkare fatta att det är INTE snyggt när man ser genom hela cykeln där vid tanken?

Vet inte, bögdesignare! Går i en hel klass full av sådana. :död

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
När ska tillverkare fatta att det är INTE snyggt när man ser genom hela cykeln där vid tanken?
jo den är lite spec.. men jag skulle vilja säga att den är helt OK.. skitfet.. ogillar bara starkt avgassystemet.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Solid snake skrev:

Den ser ju ut som en jätte stor gilera dna. Fast fulare. :tungan

Nä men vaffan den ser ju schysst ut, lite keffat avgassystem och färgerna var ju inte direkt diskreta men den var helt ok!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Rift skrev:
hmm ja absolut man skulle ju kunna äga en NS125F :hihi :arsele
Men det har du antagligen inte råd med.. :hihi
Det kanske är så att du inte har råd med minis eller snyggare kåpa och därför klanka på andra..
Tar tillbaks det jag sagt om RD.. det är min uppfattning inget du behöver ta åt dig ( jag vet att du gör ). nu slutar vi detta och samsas som moget folk. :rolleyes:

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
philsson skrev:
Men det har du antagligen inte råd med.. :hihi
Det kanske är så att du inte har råd med minis eller snyggare kåpa och därför klanka på andra..
Tar tillbaks det jag sagt om RD.. det är min uppfattning inget du behöver ta åt dig ( jag vet att du gör ). nu slutar vi detta och samsas som moget folk. :rolleyes:

hehe, men RD och NS ligger väl iaf i samma prisklass.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...