Ja du tror väl ine att du nånsin kommer bli omtyckt om du jagar nån av oss, oavsett hur trevlig människa du är...CHROLO skrev:Äcklen?
Ja du tror väl ine att du nånsin kommer bli omtyckt om du jagar nån av oss, oavsett hur trevlig människa du är...CHROLO skrev:Äcklen?
heliac skrev:En snuthoj hänger på en r1, blade, eller r1000 om rätt gubbe sitter på snuthojen...och fel gubbe sitter på r-hojen....tänk på det
Superbee skrev:Det tvivlar jag inte en sekund på
Den är Polisens, tog mej i Norrtälje.Zana skrev:Hehe såg en snut i TäbyC som kom på en suzuki dr 650. Den vit/lila hojen...
Full polisutstyrsel, men hojen var nog hans privata... Så akta er för en lila/vit offroad norr om sthlm...!
/Zana
Dennis75 skrev:Ja du tror väl ine att du nånsin kommer bli omtyckt om du jagar nån av oss, oavsett hur trevlig människa du är...
CHROLO skrev:Jag är inte ute för att vinna någon populäritetstävling, men tycker trots det att det är ett lågvattenmärke att kalla en yrkeskår för äckel.
Är ensam om det................?
Plåtniklas skrev:Dansken hanterar ju sin 'rätt' hyffsat. Han hänger på dom flesta, för att inte säga alla, rejsputtar.
Plåtniklas skrev:Jag kan faktiskt inte heller se meningen med det. Om jag väljer att köra fort fort och sedan åker fast är det mitt fel, inte polismannens. Poliser är bra.
Chris Ash skrev:Knappast, poliserna är inte så jävla snabba som ryktet vill göra gällande.
brinckis skrev:ja hade jag inte velat tjäna pengar så hade jag också varit polis idag ... fler poliser behöver vi (dock ej trafikpoliser )
CHROLO skrev:Jag är inte ute för att vinna någon populäritetstävling, men tycker trots det att det är ett lågvattenmärke att kalla en yrkeskår för äckel.
Är ensam om det................?
Itacha75 skrev:...
Chrolo, har du någon info om era hojar?
Itacha75 skrev:Nu är vi offtopic big time.. igen.
Itacha75 skrev:Nu är vi offtopic big time.. igen.
Chris Ash skrev:Knappast, poliserna är inte så jävla snabba som ryktet vill göra gällande.
CHROLO skrev:Fabrikaten varierar något över landet. Något specialtrim har åtminstone inte jag hört talas om. Jag själv kör omväxlande BMW K 1200P, BMW 1100P samt Honda AT i tjänsten
Är det du som brukar köra AT'n på E4 mellan ARN-STHLM?CHROLO skrev:Fabrikaten varierar något över landet. Något specialtrim har åtminstone inte jag hört talas om. Jag själv kör omväxlande BMW K 1200P, BMW 1100P samt Honda AT i tjänsten
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|