sandstream
Guest
Jag jobbar på Statoil och har tråkigt på riggen!wima skrev:Det har jag funderat på ett tag med..
Nu ska ni inte messersmitta er, jag menade ju nordöst så klart.
Eller Sveriges framsida som de lärde kallar det
Jag jobbar på Statoil och har tråkigt på riggen!wima skrev:Det har jag funderat på ett tag med..
sandstream skrev:bla bla....
Eller Sveriges framsida som de lärde kallar det
Nyteknik skrev:inte får köra den omtalat snabba sträckningen. Å andra sidan kommer kanske förändringen att gynna oss som inte sitter på de de snabbaste hojarna.
Magnus skrev:Ja visst vore det kul med en bana i Göteborg, men det får duga men Falkenberg så länge
Jörgen Player Special skrev:De skulle bygga en motorpark ute på Stora Holm med RR, cross, enduro, speedway etc etc. För den dagen man anlade ett raffenaderi där, då lade man oxå miljöribban....på marken! Det är bara att sätta spadarna i backen..
/JPS
Jörgen Player Special skrev:Ja där missade du nåt, det var en kul bana och förhoppningsvis lika kul efter ombyggnaden.
Jag tror snarare tvärtom, i och med farten tas ned och du ska upp i fart igen så kommer de med mindre effekte drabbas hårdare än de med högre. Fast det slipper ju jag som kör i en entypsklass..
/JPS
Magnus skrev:Eller ute vid Landvetter flygplats så behöver man inte tänka på bullernivån
Nr:18 skrev:Välkommen till våren, jag ska arrangera en kvällskörning i april. Osäkert om datum, antingen 15 eller 22:e
Jag skiter i hur det går med ditt försäkringsbolagPacMan skrev:Hur är det nu med oss stackare som har Trygg Hansa? Kan man tänka sig en egen grupp, eller är vi för få?
Jag förväntar jag mig inte att du ska svara på detta ett halvår i förväg, utan tänkt bara nämna det Hade föresten jäkligt kul på din bankörning i våras, men då med annat, lite mindre kinkigt försäkringsbolag och en något förvuxen moped (RD 350).
Nr:18 skrev:Välkommen till våren, jag ska arrangera en kvällskörning i april. Osäkert om datum, antingen 15 eller 22:e
För att förbättra möjligheterna att köra av efter rakan utan att dö på kuppen?Nyteknik skrev:Läste jag slarvigt; varför gör man detta?
Nr:18 skrev:Jag skiter i hur det går med ditt försäkringsbolag
Kommer förmodligen att bli 2 grupper, en gatgrupp och en licensgrupp. Ev. om intresset är extremt stort så gör jag en extra licensgrupp, totalt 3 grupper.
Har testvupat i gamla böjen, det gjorde ont....bebbe skrev:Fasen, det var ju där det var så jäkla gött att nypa in brant efter rakan hjuuu Visserligen kul med en vänster men jag kommer nog sakna den gammla banan Tror jag
Kör i licensgruppen då! Inget problem!PacMan skrev:Det har ju inget med vagnskadeförsäkring att göra (har ingen sån ändå), utan med att det kan bli knas att köra en på platsen o-trafikförsäkrad hoj bland en massa försäkrade, men det visste du säkert. För ett tag sen var det en bankörning där man hade en TH-grupp, därav min fråga.
Får la hålla mig till SMC:s svindyra bandagar då .
Nr:18 skrev:Har testvupat i gamla böjen, det gjorde ont....
Ja, solen brukar ju gå upp på baksidanMagnus skrev:Ja visst vore det kul med en bana i Göteborg, men det får duga men Falkenberg så länge
sandstream skrev:Ja, solen brukar ju gå upp på baksidan
Seså, bli inte ledsna nu för att ni ligger efter
Nyteknik skrev:Läste jag slarvigt; varför gör man detta?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|