Falutråden

Kawaski

Kawasakiprintad hjärna
Gick med
27 May 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R-00, Kawasaki1200 Voyager XII -87
Blir det nåt åka av till helgen? Har sett att pohlman inte lovar gott, men om det skiner upp kanske.

Är bara vädret bra så blir det nog åktur både lördag och söndag. Troligtvis samling vid fisktorget ca kl. 12.00.

Dalakraft

It ain´t your booty, it´s your beauty
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Bandit 1250
Och hur ser det ut i Falun? Går det att åka snart?? Har lite abstinens...
Blir nog där genom jobbet ett tag....

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Jag var ut en tur runt Runn förra helgen. Gick hur bra som helst, får se upp gruset bara-:tummenupp

Dalakraft

It ain´t your booty, it´s your beauty
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Bandit 1250
Var ute och åkte igår, mest för att kolla om allt fungerade på 750:n efter vinterns isärplockning/ hopsättning.... Det var LITE kallt.......

clayman

Banheiro MC
Gick med
17 May 2004
Hoj
MT-09
Kul säsongsstart :(

Jaha, då var det dags igen....

Någon gång mellan fre 11/4 och ons 16/4 har någon/några tagit sig in i det cykelförråd där min hoj fram tills nyligen har förvarats. Dessa ovänliga själar ansåg tydligen att dom behövde en KTM 640 mer än mig så dom tog den med sig. Känns jävlig kul så här när säsongen är på G att dra igång.
Förrådet är inte uppbrutet, nyckel har använts. Det är bara 7 lägenheter där jag bor och jag misstänker inte mina grannar då det är reko folk som bor här men någon måste ju ändå känt till att det förvaras en hoj i förrådet. Hyresvärden misstänker att det är nycklar på vift, känns tryggt...
Hojen var förövrigt låst med styrlås + rejält kättinglås i bakhjulet, så det har ju gått åt viss mängd energi för att forsla bort den.

Det är en 640 SM-02, röd/svart, inga backspeglar och det sitter ett CRD-slipon på den. Regnr: SXM 352.

Troligtvis lär man väl aldrig se röken av den igen men man kan ju hoppas. Ni alla andra glada hojägare i Falun, håll ögonen öppna, man vet aldrig var puckona slår till nästa gång!

Om nån har sett eller hört nåt tas gärna tips emot.
/Emil

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Då är Pundarna igång igen då.

Vi vet vilka som var i farten i höstas.

Dal-Mausen

clayman

Banheiro MC
Gick med
17 May 2004
Hoj
MT-09
Det finns hopp

Polisen ringde idag å hade hittat hojen, verkar som att dom har gjort nåt tillslag för han som ringde var väldigt förtegen om vart dom hade hittat den. Får hoppas att dom har tagit nån också så kanske det är en buse mindre ute iaf! Jag har dock inte sett hojen så jag vet inte om nåt är pajat. Får tillbaka den nästa vecka hoppas jag.
/Emil

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
För er som blir sugen på kaffe efter turen så är wheelers klubbstuga öppen varje fredag från kl 18, eller om ni bara vill träffa andra bikers=)

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
är det någon som ska åka TTC:s rally på söndag??

Groover

bensinist
Gick med
8 May 2006
Hoj
Tuono R-06
SMHI har lovat uppehållsväder och upp emot 8 grader (+). Jag tänker pälsa på mig lite kläder och fara.....

(MARCUS)

Den Vassaste...
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Kawasakit 636 " Såld" KTM Duke II "Såld" Yamaha 450 motard "såld" Kawasaki Z750 "såld" Yamaha R1 Fighter "såld" KTM Superduke "såld" KTM 690 SMC
Ingen som är ute & åker i Falun eller?

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Hade påhälsning i garaget i fredagsnatt då några individer stal sonens Bimota sb6:a (gsxr1100motor). Hittelön utlovas till den som kan ge upplysningar så att hojen blir återfunnen. Tror att det är några klåpare som tagit den och ej något beställningsjobb då de varit in i flera garage samma natt. Delar blir nog svåra att avyttra då detta är enda exet i Sverige med denna färgsättning. Reg nr TTO775.

Skicka pm till mig om ni ser hojen .Bild finns på den i stulet forumet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln