Falutråden

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Ingen här i krokarna som är sugen på att dra ut och åka någon kväll framöver?

Vi kommer upp imorron, mån, och spenderar 1½ vecka "hemma". Jag kör bil o Kalle tar hoj. Han är väldigt sugen på o åka, o jag är väldigt sugen på o fika på bryggan o titta på hojar... kanske kan kombineras på nåt sätt??
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Vi kommer upp imorron, mån, och spenderar 1½ vecka "hemma". Jag kör bil o Kalle tar hoj. Han är väldigt sugen på o åka, o jag är väldigt sugen på o fika på bryggan o titta på hojar... kanske kan kombineras på nåt sätt??

Jag körde en 30mila för att gnessa in nya skinnstället idag i sol, regn och soppatorsk. Rullade ända in till pumpen på Shell i Borlänge. Ibland har även jag tur;) (med lite knuffhjälp)

Så i morrn blir det nog att tanka kaffe i strupen som aktivitet på första sommarsemesterdagen på 12 år.

Dal-Mausen
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Ska bort på tisdag. Måndag kväll?

Förbniffat! Slutar kl. 21 på måndag. Men jag kan alltid åka efter det. Annars kan jag på onsdag e.m/kväll samt efter torsdag kl. 21 (då min 4½ veckor långa semester börjar).
Your call!

Vi kommer upp imorron, mån, och spenderar 1½ vecka "hemma". Jag kör bil o Kalle tar hoj. Han är väldigt sugen på o åka, o jag är väldigt sugen på o fika på bryggan o titta på hojar... kanske kan kombineras på nåt sätt??

Tjetjenare!
Att kombinera dina önskemål blir inte lätt. Ni kvinns har såna krav på livet. :)
Men du/ni får ju höra av er när ni är hemma, så styr vi upp något på lämpligaste sätt.
 
Last edited:

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Förbniffat! Slutar kl. 21 på måndag. Men jag kan alltid åka efter det. Annars kan jag på onsdag e.m/kväll samt efter torsdag kl. 21 (då min 4½ veckor långa semester börjar).
Your call!


Åker eventuellt till Sthlm på onsdag fm. Hör av mig här annars. Blir lite sent efter 21 ikväll. Man har ju hunnit tagit sig nån öl då:) har ju semester
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Förbniffat! Slutar kl. 21 på måndag. Men jag kan alltid åka efter det. Annars kan jag på onsdag e.m/kväll samt efter torsdag kl. 21 (då min 4½ veckor långa semester börjar).
Your call!


Åker eventuellt till Sthlm på onsdag fm. Hör av mig här annars. Blir lite sent efter 21 ikväll. Man har ju hunnit tagit sig nån öl då:) har ju semester

Å andra sidan är det rätt nice att köra efter kl. 21. Väldigt lite trafik ute. Men har man inhalerat ett par öl, så är det kanske inte så lämpligt.
Hojta bara till när du vill åka. Jag är fit for fight anytime.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
När är kortegen till gruvan i samband med Kopparträffen?
Alltså, när är det samling på INgarvet. Och...är det på lördag?
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
När är kortegen till gruvan i samband med Kopparträffen?
Alltså, när är det samling på INgarvet. Och...är det på lördag?

jag tror det är start kl 1300 på ingarvet på lördag.. själv är jag i sundsvall på delta så jag har dålig koll...
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Måste bara säga att den gula Cagiva Raptorn i Falun inte ägs av samma ägare i Falun som tidigare... har hört att de går en del rykten om den och det är väl inte så roligt nu när jag är den nya ägaren sedan några veckor tillbaka ^^

Greetings /Anders

Ha ha! BS! Tänk om det vore så lätt att skylla ifrån sig allt dumt man gjort.
Jag såg att att du stod utanför OKQ8 i stan för någora veckor sedan. :)
 

Tony_30

Kör försiktigt, aldrig i livet :)
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Falun
Hoj
Hornet 900
Kopparträffen

Det är lördag kl 16 från ingarvet, ringde till klubben idag.
 

anders_023

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2008
Ort
Falun
Hoj
2009, Kawasaki Z1000
Ha ha! BS! Tänk om det vore så lätt att skylla ifrån sig allt dumt man gjort.
Jag såg att att du stod utanför OKQ8 i stan för någora veckor sedan. :)

Det kan stämma att jag var där, då jag bor mellan Falun å Borlänge.. Polaren som ägde den innan åker en Silvrig GSX-R nu :p Om ni sett han kanske ;)
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Vi är ett gäng som tänkte åka till rättvik ikväll och titta på lite bilar, Är det någon som vill hänga med så möts vi upp vid Wheelers klubbstuga vid 17 tiden och åker kl 18:00..
Åker till rättvik via Ingels, bara att komma om ni vill ha sällskap upp!!!
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Vi är ett gäng som tänkte åka till rättvik ikväll och titta på lite bilar, Är det någon som vill hänga med så möts vi upp vid Wheelers klubbstuga vid 17 tiden och åker kl 18:00..
Åker till rättvik via Ingels, bara att komma om ni vill ha sällskap upp!!!

Var ligger Ingels?
 

Ozone

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Falun
Hoj
Kawasaki z750 -09 Suzuki sv 650 -99 Hornet 900 -02, Suzuki rf 600R-93
Hem från rättvik i tisdags sällskapade jag med en äldre hoj med tjejen bakpå, riktigt roligt var det. Tror du är falubo, tur vi såg gubben som gick över vägen...usch...
 

Marqus

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Ort
Kungsgården
Hoj
Ducati 620, Husqvarna WR 125 -96, Iq shift 600
nån som fick någon film eller bilder från kortegen genom falun? såg att det var en ktm enduro som hade onboard kamera och filmade, kanske skulle va lite kul att kolla på do han kollade på mig och min far när farsans sp1a börja koka.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top