Jag tycker att faluborna behöver putsa på sina social skillz litegrann, så jag föreslår att ni tar en titt här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137041
puss puss
puss puss
Primuz skrev:2523220Är det något vidare att bo i falun ? Jag tänkte att jag skulle flytta dit till sommaren. Eller har polisen hetsjakt efter miniskyltar och försäkringspremierna är skyhöga pga alla stölder och vägarna är obrukbara pga rullgrus och resten av tiden är det vinter så att jag borde stanna kvar här nere i töreboda ?
Primuz skrev:2523220Är det något vidare att bo i falun ? Jag tänkte att jag skulle flytta dit till sommaren. Eller har polisen hetsjakt efter miniskyltar och försäkringspremierna är skyhöga pga alla stölder och vägarna är obrukbara pga rullgrus och resten av tiden är det vinter så att jag borde stanna kvar här nere i töreboda ?
Kawaski skrev:2536389Om vädret är fint tänker jag och ev. några fler ta en tur på Lördag 14/10 kl. 11.00. Samling vid Fisktorget och alla är välkomna.
jocke i köping skrev:2551337Du menar om det är snöfritt
Kawaski skrev:2568556Nog blev det en tur på ca 18 mil och +4 grader men vi såg ingen snö. Ev. blir det en tur i helgen också om det bara håller sig över nollan och snöfritt.
Anciol skrev:2568969Blir alltid lika avis när jag ser er åka förbi jobbet! Kör för mig litegrann också!!
jaha grabbar o tjejer.. nu har våren kommit till falun
har nyss kommit hem efter att ha tagit ut hingsten för en liten tur.. fy tusan va gött de va.. den va lite trött o starta men efter att jag mutat me startgas o startkablar så gav den med sig o hoppa igång.. så de blev en 10 mil idag
Ja idag var det premiär! Bettan hoppade igång på tredje stampet och lät bättre än någonsin . Blev lite puttrande runt byn med ett stort flin under krukan.
Nu var det väl ändå dags å väcka upp den här tråden!
Ingen som åker i falun?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |