Kongo
Men gasa sa jag!!!
Kommer ut vid 9:30 i dag (3/7)vid min garagelänga, och ser att ett garage står på vid gavel! MITT garage , hojen borta, det enda som är kvar är en bit av tändningslåset! ... Hojen var låst med både tändnings och skivbromslås i ett låst garage!!! Inte ett spår på garagedörren och garagelåset var fortfarande låst! Antagligen har de lyckas rycka upp dörren med hjälp av en bil eller något! Någon har ju kollat in att just i MITT garage så står den!!
Är så jävla deppig just nu!! Har ju lagt ner så mycket tid och pengar på att hojen skulle få en egen prägel, Dynojet i mars, gick så grymt bra!! Skulle ut och åka ett gäng idag, planerade att åka bana på Åland, Blir en hojlös sommar nu *suck*.
Så OM ni ser/hör något om en blå R1:a 01 med Öhlingafflar , reg nr SPB 754 så PM :a mig!!!
ÅTERFUNNEN!!!
Polisen har hittat hojen ute i Storvreta! De hade tydligen förökt att skylta om den, men något mer vet jag inte nu, vet inte i vilket skick den är!
Kommer att köras med bärgare till Lelle's i morgon!
//Kongo
Är så jävla deppig just nu!! Har ju lagt ner så mycket tid och pengar på att hojen skulle få en egen prägel, Dynojet i mars, gick så grymt bra!! Skulle ut och åka ett gäng idag, planerade att åka bana på Åland, Blir en hojlös sommar nu *suck*.
Så OM ni ser/hör något om en blå R1:a 01 med Öhlingafflar , reg nr SPB 754 så PM :a mig!!!
ÅTERFUNNEN!!!
Polisen har hittat hojen ute i Storvreta! De hade tydligen förökt att skylta om den, men något mer vet jag inte nu, vet inte i vilket skick den är!
Kommer att köras med bärgare till Lelle's i morgon!
//Kongo
Last edited: