Skitskraj Mike
Ny medlem
grrr
skjuts för lite i det här landet helt enkelt.. håller ögonen öppna här i Enköping iaf..
skjuts för lite i det här landet helt enkelt.. håller ögonen öppna här i Enköping iaf..
Köpt hos Handlare iaf... Tack ALLA för uppmuntande ord osv! Tur att SH finns!(Spec. Tack till dig då Swedie) Just nu känns det som det bästa vore ju att den inte hittas och jag får koncentrera mig på att leta upp en ny... annars blir det bara dyrt!Nitrous skrev:Lycka till o hoppas allt löser sig snabbt o smidigt på nåt sätt.
Tror att det är lättare om man har köpt hojen hos en handlare och inte privat.
/Nitrous
zykl0n skrev:Fan så tråkigt!
Tog 15 månader att få ut en skälig ersättning från Trygg-Hansa.
Jag köpte dock min nuvarande hoj några veckor efter stölden så jag kunde klara en lång tid av bråk med bolaget.
Håller ögonen öppna efter din cykel i Eskilstuna!
Vafan!zeal skrev:har precis tillbringat förmiddagen med att lappa ihop min högerbakruta som blivit inslagen där tjyyvarna tog sig in o snodde högtalare + mp3-cdspelare :
Zeal
Kongo skrev:15 månader!!! Jag har inga pengar till ny hoj INNAN jag får pengar från Föräkringen....
Tack för att ni kollar runt om i sverige!
//Kongo
Kongo skrev:Vafan!
När jag anmälde i morse så sa Polisen att det varit två dyra MTB:s som blivit stulna här där jag bor(lugnt område annars) + min hoj i natt! Är det något samband tro? Någon har ju självklart tipsat om var min hoj står, men kontigt med att även du drabbats OCH att de snott annat ..
Affe_R1 skrev:Jävla tjuvpack !!!!
Lider som fan med dig Kongo !!
Jag vet precis hur det känns...
Bor i stan.. Vid H-stam ungefär..tassen skrev:Kongo, bor du inne i Uppsala. eller i kransort...?
Kongo skrev:Det är synd om oss Affe! Men du har väl fått tillbaka din?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |