Arctic#1 skrev:Det ar ju så innåt helvete med folk som inte forstår forskjell på mitt och ditt, kappa av dom fingrarna så stoppar dom nog att stjala. Jag menar man jobbar och sliter varje dag før dom prylar man har så kommer en knark ligist och snor dom ... måste ju kjennas som en valdtekt....
.....Kongo skrev:Polisen har INGEN gärningsman utan bara fått ett tips om var den stod, har inte fått några detaljer alls...
Mavve skrev:Det kommer kopplas till dig hur du än gör. Du blir den förste misstänkte
Ingel skrev:
Kongo skrev:Ska alltså inte spöa dom, eftersom jag inte tror på att ta lagen i egna händer, MEN däremot ska jag förklara att JAG har kontakter som kan göra både det ena och det andra utan att det kan kopplas till mig...
OM priset bir rätt, annars behåller jag min lilla återfunna älskling!shoei skrev:så det blir till att sälja alltså? http://www2.blocket.se/view/2914215.htm?l=0&c=1&city=0
Kongo skrev:OM priset bir rätt, annars behåller jag min lilla återfunna älskling!
Slappa skrev:Bor de bara brottslingar i Uppsala (räknar inte med hojåkare) ?
Bara i år ska de tydligen ha varit 30 st skottlossningar, det är lite väl mycket!
Skulle jag bo i Us skulle hojen ha larm, dubbla skivlås, ögla i golvet sen en rejäl dörr till garaget!
Kul att du fick tillbaka hojen iaf!
//D
tassen skrev:I garaget bor det 10 lösa tarantlar...varnings skyllt på dörren....funkar
Plus att jag upplyst slynglarna i närheten att om det händer något, är det dom som jag först söker upp.......
Spindel?Slappa skrev:Vad är en tarantel ?
Låter som nån maträtt
....hehehehe........Slappa skrev:Vad är en tarantel ?
Låter som nån maträtt
Slappa skrev:Ja maträtt eller ?
Nån som käkat spindel ?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |