Fan va jag längtar till våren!

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Åkte till jobbet idag och märkte att bilen hade blivit bombad av en fågel, åkte till närmaste tappstation och tvättade bort det och sen bar det iväg mot gnistängstunneln (eller hur det stavas) vid frölunda. Då jag plötsligt hör ett underbart ljud från en Ducati Hypermotard 1100 (S) som kommer upp bakom mig och börjar sicksacka mellan bilarna. Jag jag blev helt i extas och fick en reaktion jag inte trodde jag skulle få. Kalla mig blödig men jag blev tårögd av lycka. Fick i alla fall bekräftelse på att jag brinner för mc livet.
Jaja det är inte långt kvar tills mc säsongen men man skulle fan vilja ta ut den ny inköpta hojen redan nu!
Fick skriva av mig lite ialla fall...:D

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Skönt och få det bekräftat att det inte bara jag som blev tårögd av MC lycka!! (trodde nästan det var fel på mig) :) Mig hände det för ca 3 veckor sedan när två motard killar drog genom stan! :tummenupp Klart man hälsade.. tror dom såg tårarna i mina ögon så dom hälsade tillbaka med :tummenupp upp! :)

Last edited:

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag längtar också... det går inte en dag utan att jag sitter och tittar på min min hoj. Det tråkigaste är att vi här i "norrland" får sommar 2-3 månader efter er i södra Sverige...

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
30 bara? Här kräksnöa det i 3 dagar tamefan.. så skatta dig lycklig du :tummenupp

Tittar ut o ser 30 cm snö........... suuuck,,!!

Jag längtar också... det går inte en dag utan att jag sitter och tittar på min min hoj. Det tråkigaste är att vi här i "norrland" får sommar 2-3 månader efter er i södra Sverige...

Men ni kan ju ialla fall kör Snöskoter! Men men hoj livet är ett annat :hojbusa

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Malmö Lund har det vatt fint väder nu i ett par dagar aningen kallt men tar man på sig är det inga problem o köra!

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Hannu från våran by kör året om :)
Och nu har det även kommit ut lite andra.
Sjukt sugen, men inte på att lägga hojen. Väntar lite till.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
såg en polisbumse i skaune. satan till att ta ut hojarna tidigt. hoppas han frös:hihi

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Men det är som jag alltid har sakt Malmö till hör nu mera "Mellan Östern" (ialla fall Rosengård) :(

(Skämt med lite allvar)

Ja det är ju bara bra, då kan man bara köra upp till valfri korsning så står där en kebabräcer redo att anta din utmaning! :D

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13

Jag förstår inte hur man klarar av att bo så långt upp i Sverige och gå miste om några månaders körande. Tycker det hade varit värt att flytta ned. Lättare sagt än gjort visserligen..

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Jag förstår inte hur man klarar av att bo så långt upp i Sverige och gå miste om några månaders körande. Tycker det hade varit värt att flytta ned. Lättare sagt än gjort visserligen..

Det har jag med funderat på innan, hur kan folk stå ut med det :va .. Tror att dom har lärt sig att leva med det.
Men som du säger, lättare sagt än gjort! (att flytta ned)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras