Fan va MC-Donalds e dyrt!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Mikael Cagiva skrev:
Ja, Hästburger är helt Ok, men Rolls är bästa hamburgerkedjan. Deras dipsåser höjer helhetsintrycket såpass mycket att jag helst skulle gå dit om man jämför med Häst och Mäkkäri...
Finns Rolls i Helsingfors?
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
MCdonnalds biffar tycker jag både liknar och smakar gammal skosula...
Näe, en god härlig Capricciosa med kebabsås på :D :tummenupp

EDIT: MCd har goda pommes, men de e la de
 

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Ort
China Mainland
Hoj
2x gixxer turbo
Mc donalds cheeze burgare och mcflurryn,går ju fint ner i magen.
Tacka vet man skrovmålen på Frasses i Skellefteå!! :yoparty
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Mcd gör dom godaste stripsen, och allt är skit gott.
Vegabaren är också bra :).
Daisys eller vad dom heter äter jag aldrig mer på då jag blev magsjuk dagen efter och spydde kebab hela dan.
Sibylla är dyrare än mcd.
Burgerking är också dyrare , äckliga pommes och helt okej hamburgare.

så ... :arsele
 

Diversion

Guest
URRninja skrev:
Men shit, trodde du att han ens försöker vara allvarlig..? :D Det är väl klart som fan att han hittar på diagrammet och att det inte finns ett enda sakligt argument någonstans. :rolleyes:

Hehe, ja jag var faktiskt inte säker. Jag har sett många sidor som hatat allt från Schumacher till plastfjuppar på skosnören. En del är på riktigt andra inte en del med fakta andra utan. Jag trodde faktiskt det var någon fjorts som jobbat där eller så.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
heinz_p skrev:
Om det är burgare som gäller så kan jag starkt rekomendera Sivans Grill i Åhus (precis vägg-i-vägg med Statoil)
Sivans det är old-school det, ett riktigt sväng-inom ställe när man är i Åhus :D

heinz_p skrev:
Är det kebab så äter man den på Catrins i Kristianstad (ung. vid lyckans höjd)
Har man inte ätit kebab på Tre Kronor vis Grand i K-stad då har man inte ätit kebab, en välsignelse för smaklökarna

heinz_p skrev:
Pizza intas bäst på Robins i Åhus, mm-mm-mm
Robins funkar finfint, men varför i hela helve*e hackar man upp köttet på pizzan i småbitar så de blir riktigt torra och äckliga... fy f*n för deras pizzor med kött
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Jag och flickan käkade på McDonalds i Svedala innan hon flög iväg tillbaka till Sthlm igår. Mc Chicken & Co + en megameny(till mig a.k.a tjockisen) kostade 104:-!! Bra pris! :tummenupp
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
En McFeast & co utan lök och sås med extra kött o extra ost. Skitgott! Priset varierar dock från 49-65 kr för denna hamburgare beroende på vart man är...
Pizza funkar bra, Sibylla (köttbullar med mos o lingon) är skitgott.

Burger King funkar, och Max suger.
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jävla rap-map :3freak (när man ätit upp och fyllt magen mad bl.a. en massa kolsyra från läsken, rapar man o vips e man hungrig igen)

70 spänn för 2 big stor pommes och stor läsk! Trotts detta blir man inte mätt :huvet
 

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Vetlanda
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)

ulle_8

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
street rippa
Frasses ligger högt på listan

Diversion skrev:
Kan meddela att de godaste skroven finns på UR-Frasses i Skellefteå, deras lökdresing går inte av för hackor.

Jag åt där när jag gick skola, jag åt där innan jag la mig efter varje fest, jag åt där efter varje besök i schtaan.

Förra sommaren sa en kompis åt mig: -Haru tänkt på att när vi åt vårat första skrov här var tjejerna som steker burgarna inte ens födda...

Med tanke på att jag bodde i Ske-å först i gymnasieåldern så blev jag ganska ledsen :(

håller med dig frasses har goa grejor samt torggrillens kebab och hammisar ;) bäst i stan!!!

el sandwichpizzan på pars som har bytt namn nu me ändå... det e grejor det!!
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
xtreme skrev:
Jag tror att de de flesta av oss svänger förbi MCD i bland! (det finns självklart ett fåtal som tycker att det smakar gammal portmonä oxå) - men FAN va dyrt det blivit! Tog 3 cheese o en mellan cola i driven i dag! 48:- :kocko Alltså 12:- st per burgare och 12:- för en taskigt blandad cola med för mycket is! Det är ju snart läge att gå på restauang i stället! Nä, tacka vet jag när en Big o Co kostade 37:- i driven! Då va det ju till och med värt pengarna!

Snart 25 år och gnäller som om jag vore 75... :hihi

Burger King eller MAX har mycket godare burgare. Sen om priset är billigare eller shitelisame vet jag inte...men, men...det är godare på BK och MAX iaf :D
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag tycker donken eller "resturant gyllene måsen" som det också heter smakar alldeles utmärkt. Inget man äter varje dag men det slinker helt klart ner! Men idag var det grillpremiär och det är det ingenting som slår! Fy fasiken va gott det blir! :fyllisar
 

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600f
FAN!! att jag skulle läsa detta inlägg, blev hungrig som fan. Sen att man har magONT, FEBER och ONT i halsen gör ju att man får vänta ett bra tag innan man kan få ned någon form av mat och njuta av det ! :huvet

Typiskt som det är blir man sjuk precis när det blir ett hevlete i plugget, närmaste 4 veckorna är det mindre smart att vara hemma och vara sjuk :död
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top