shit va längesen man hörde det! hahakajlyl skrev:Clock!!!
Finns Rolls i Helsingfors?Mikael Cagiva skrev:Ja, Hästburger är helt Ok, men Rolls är bästa hamburgerkedjan. Deras dipsåser höjer helhetsintrycket såpass mycket att jag helst skulle gå dit om man jämför med Häst och Mäkkäri...
URRninja skrev:Men shit, trodde du att han ens försöker vara allvarlig..? Det är väl klart som fan att han hittar på diagrammet och att det inte finns ett enda sakligt argument någonstans.
Sivans det är old-school det, ett riktigt sväng-inom ställe när man är i Åhusheinz_p skrev:Om det är burgare som gäller så kan jag starkt rekomendera Sivans Grill i Åhus (precis vägg-i-vägg med Statoil)
Har man inte ätit kebab på Tre Kronor vis Grand i K-stad då har man inte ätit kebab, en välsignelse för smaklökarnaheinz_p skrev:Är det kebab så äter man den på Catrins i Kristianstad (ung. vid lyckans höjd)
Robins funkar finfint, men varför i hela helve*e hackar man upp köttet på pizzan i småbitar så de blir riktigt torra och äckliga... fy f*n för deras pizzor med köttheinz_p skrev:Pizza intas bäst på Robins i Åhus, mm-mm-mm
Diversion skrev:Kan meddela att de godaste skroven finns på UR-Frasses i Skellefteå, deras lökdresing går inte av för hackor.
Jag åt där när jag gick skola, jag åt där innan jag la mig efter varje fest, jag åt där efter varje besök i schtaan.
Förra sommaren sa en kompis åt mig: -Haru tänkt på att när vi åt vårat första skrov här var tjejerna som steker burgarna inte ens födda...
Med tanke på att jag bodde i Ske-å först i gymnasieåldern så blev jag ganska ledsen
xtreme skrev:Jag tror att de de flesta av oss svänger förbi MCD i bland! (det finns självklart ett fåtal som tycker att det smakar gammal portmonä oxå) - men FAN va dyrt det blivit! Tog 3 cheese o en mellan cola i driven i dag! 48:- :kocko Alltså 12:- st per burgare och 12:- för en taskigt blandad cola med för mycket is! Det är ju snart läge att gå på restauang i stället! Nä, tacka vet jag när en Big o Co kostade 37:- i driven! Då va det ju till och med värt pengarna!
Snart 25 år och gnäller som om jag vore 75...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|