Fan, vad BRA Lelles är!!!

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Jag köpte ett par Sidi Vertebra i början på november. Tyvärr var dom i fel färg(jämfört med skinnstället jag också köpte där). Då fanns stöveln inte i rätt färg, men gör det nu. Jag ringde och frågade om det var ok att byta om jag betalade returfrakten på mina. Pratade med en jättetrevlig tjej som sa att det var ok att byta.

SERVICE!!!

Med tanke på att Lelles får utstå mycket negativa trådar här så tyckte jag att jag skulle göra tvärtom. Skriva positivt om enligt mig Sveriges bästa mc-firma. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

MVH Martin

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Hoj
Söker billig R1a -02
E du sponsad eller? ;)

glenoyne skrev:
Jag köpte ett par Sidi Vertebra i början på november. Tyvärr var dom i fel färg(jämfört med skinnstället jag också köpte där). Då fanns stöveln inte i rätt färg, men gör det nu. Jag ringde och frågade om det var ok att byta om jag betalade returfrakten på mina. Pratade med en jättetrevlig tjej som sa att det var ok att byta.

SERVICE!!!

Med tanke på att Lelles får utstå mycket negativa trådar här så tyckte jag att jag skulle göra tvärtom. Skriva positivt om enligt mig Sveriges bästa mc-firma. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

MVH Martin

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Ja!

Jag fungerar iallafall så att om jag får ett bra bemötande betalar jag gärna mer än i en butik där jag får dåligt bemötande. Jag handlar iof inte i en butik där jag får dåligt bemötande.

Emil_in_hifi

Do you, do you dig destruction?
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
ingen alls just nu....
Lelles är väl så stora idag att det blir svårt att ta lika bra hand om alla kunder, dock så är jag säker på att dom försöker... Annars är dom dumma!

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Emil_in_hifi skrev:
Lelles är väl så stora idag att det blir svårt att ta lika bra hand om alla kunder, dock så är jag säker på att dom försöker... Annars är dom dumma!
,
nu har det gått 6 månader sen jag bara fick en halv beställning. Resten skulle komma senare. ( vilket ju tydligen var sant) har inte kommit ännu

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Jag är mycket nöjd med deras service, mycket trevliga osv. :tummenupp
Däremot verkar dem ha lite problem vid packning av beställning. :gnissla

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Jag har beställt endast en gång från Lelles, Och då blev det ett ryggskydd samt en crosshjälm. Blev bra bemött samt så skickades paketet snabbt,
fick det samma vecka

damv

OjOj va de svängeer
Gick med
5 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 50th
Jag har beställt grejor vid fyra tillfällen nu under vintern och senast två dagar efter beställning så har det kommit fram, ok eller?

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Jag tror det beror på vem man träffar, själv har jag bara mötts av okunskap och ointresse på senare år, men så har jag ju inte köpt dyra nya hojar och liknade där vilket säkert förbättrar servicen.

Men som sagt, det är ju bra att det passar andra bättre.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Har du sett om du får dojorna än? Kanske bara tar emot de gamla utan att skicka dig några nya. :hihi

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Fido/Bulle
Är också helt nöjd, både med servicen över disk och via postorder. Kan bero på att jag inte beställt några mekaniska lösningar på postorder, utan enkla raka prylar.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Vaddå, får inte alla som vill byta oanvända artiklar? Det var väl inte särskilt generöst, vanligt hyfs typ.

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Beställler jämt från dom.. brukar också åka dit ibland och handla,
när jag beställt har jag haft sakerna i hand andra dagen efter beställningen och så har det vart alla gånger.När jag åkt dit har jag bara blivit bemött av god service och vänlighet. Lelles Äger =)

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Chronic skrev:
Vaddå, får inte alla som vill byta oanvända artiklar? Det var väl inte särskilt generöst, vanligt hyfs typ.

Kanske inte efter 3 månader och dessutom till halva ord. priset? Tycker det var väldigt bra!

MVH Martin

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Chronic skrev:

Har du normalt sett öppet köp i fyra månader? Å fan!

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...