Fan vad glad jag är!!!!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Ja då slänger jag upp två bilder på min skönhet...enjoy :hihi
Kommer snart fler ur alla möjliga vinklar :D

Bifogat

• DSCN1627mini.jpg
    DSCN1627mini.jpg
    54.1 KB · Visningar: 240
  • DSCN1629mini.jpg
    DSCN1629mini.jpg
    54.8 KB · Visningar: 244

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Snygg! :tummenupp
Tycker den ser ut att vara gul/svart eller ser jag konstigt

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Klabbe85 skrev:
Snygg! :tummenupp
Tycker den ser ut att vara gul/svart eller ser jag konstigt

Ja visst ser den gul/svart ut på bilderna. Kanske för att man inte kan lägga upp bilder av bra kvalitet här på sh. :hihi
Men jag lovar, den e gul/mörkmörkblå.....

Och tack. Den är skit fin :banana

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Brkn skrev:
Grattis till en ruggit snygg hoj. :tummenupp Nu vill vi se lite bilder på skönheten :7peta

Själv köpte jag min för ca exakt 1 månad sedan. En svart/ röd 03:a med 180 mil på mätaren.. :tummenupp Sååå bring on the vår. :banana

Var det den i södra stockholm?? Jag ringde en dag för sent på den :huvet

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Loco skrev:
Var det den i södra stockholm?? Jag ringde en dag för sent på den :huvet

Om du menar den som var i skärholmen så nej, men det var jag och tittade på men säljaren var lite speciell :rolleyes: . Denna inhandlades från en äldre pedantisk herre i Trosa. :D :banana

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Riktigt snygg! Den ser för övrigt ut nästan precis som min :)
Välkommen till 954 "gänget"

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Grattis!
Eftersom min röv är delad så är det fel märke, men den rör sig och ser (trots märket) grymt snygg ut.
Och tittar man på bilden kan man bara konstatera: Hade du inte öron så hade smilet gått hela vägen runt.

(Mamma mode on/) Kör nu försiktigt så du inte slår dig. (Mamma mode off/)

:banana :tummenupp :banana

steka

Dansar helst i sin egen takt
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Bianchi 928 Carbon
Men va fan, jag som trodde du skulle köpa min efter Gotland ring :confused: Fast å andra sidan känns det rätt bra, för en egen annons lär jag inte sätta ut så det blir till att frigöra tid på ett eller annat sätt.

Stort grattis. Jag tror du blir mycket nöjd :yoparty . Sen, efter ett litet tag, slänger du in racefilter, pc3 och lite annat smått, gott och onödigt och lyckan av att ha spenderat mer pengar än nödvändigt för att få liiite mer effekt (som du aldrig kommer att utnyttja om du inte är överjävlig på att köra)kommer vara fullkomlig :banana :banana

Var nu rädd om sig!

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
-dB skrev:
kanske dax för en 954 tråd

Väldigt dax :)

steka skrev:
Sen, efter ett litet tag, slänger du in racefilter, pc3 och lite annat smått, gott och onödigt och lyckan av att ha spenderat mer pengar än nödvändigt för att få liiite mer effekt (som du aldrig kommer att utnyttja om du inte är överjävlig på att köra)kommer vara fullkomlig :banana :banana

Var nu rädd om sig!

Låter som mina tankar, inte att köra alltså ;) , men man vill ju ha det dära lilla extra :banana

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
The blade skrev:
Ja visst ser den gul/svart ut på bilderna. Kanske för att man inte kan lägga upp bilder av bra kvalitet här på sh. :hihi
Men jag lovar, den e gul/mörkmörkblå.....

Och tack. Den är skit fin :banana
Snygg hoj som fan!
Ett tips är att om du sparar bilderna på medium-bildkvalite' i photoshop så kan du ha ganska stora bilder som får helt ok kvalisort.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
yonsson skrev:
Snygg hoj som fan!
Ett tips är att om du sparar bilderna på medium-bildkvalite' i photoshop så kan du ha ganska stora bilder som får helt ok kvalisort.

En fråga, hur lägger man upp bilder? Kanske inte en fråga att fråga här, men men.

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
The blade skrev:
Jaha då har den efterlängtade Bladen äntligen blivit min. Det blev en 02á gul/blå. Fick hem den idag. :banana :banana
Är så jävulskt gladjust nu. Känns som jag kommer att leva på detta resten av året. Bilder kommer snart.....

Och så vill jag tacka alla här på sporthoj som svarat på alla mina nojiga frågor :Bugar
Ett särkillt tack till Firefly i uddevalla och till Gurkis uppe i norr. :Bugar :Bugar
grattis. läg upp bildena snart :)

Tinas

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2004
Hoj
Fireblade 954
Grattis!!!!
Du har definitivt valt snyggaste hojen på marknaden.....!!!! :tummenupp

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Brkn skrev:
Om du menar den som var i skärholmen så nej, men det var jag och tittade på men säljaren var lite speciell :rolleyes: . Denna inhandlades från en äldre pedantisk herre i Trosa. :D :banana

Det var den från Trosa jag missade. Inte direkt i Stockholm, men lite längre ner. Jag snackade med mannen som sålde den. Han eller ägaren innan hadde bara provkört den. Grattis till en nästan ny hoj. :tummenupp

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
nilzz skrev:
En fråga, hur lägger man upp bilder? Kanske inte en fråga att fråga här, men men.
Svarar i tråden eftersom det kanske är fler som undrar. När du skriver en kommentar i en tråd eller skapar en ny tråd så finns det en knapp längre ner där det står hantera medskickade filer. Tryck på den så kommer det att gå upp ett ljus för dig.

Ett annat tips är att du reggar dig på putfile.com Det är gratis och där kan du lägga upp flera olika filfortmat och du får en lista över alla filer du lagt upp och adresser till dessa. Sen är det bara att länka till filen när du postar.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring