Klabbe85 skrev:Snygg!
Tycker den ser ut att vara gul/svart eller ser jag konstigt
Brkn skrev:Grattis till en ruggit snygg hoj. Nu vill vi se lite bilder på skönheten
Själv köpte jag min för ca exakt 1 månad sedan. En svart/ röd 03:a med 180 mil på mätaren.. Sååå bring on the vår.
spectre skrev:Du valde fel färg, gul/blå går 11 km/h sakctare än den röd svarta.
Loco skrev:Var det den i södra stockholm?? Jag ringde en dag för sent på den
nilzz skrev:Riktigt snygg! Den ser för övrigt ut nästan precis som min
Välkommen till 954 "gänget"
The blade skrev:Ja då slänger jag upp två bilder på min skönhet...enjoy
Kommer snart fler ur alla möjliga vinklar
-dB skrev:kanske dax för en 954 tråd
steka skrev:Sen, efter ett litet tag, slänger du in racefilter, pc3 och lite annat smått, gott och onödigt och lyckan av att ha spenderat mer pengar än nödvändigt för att få liiite mer effekt (som du aldrig kommer att utnyttja om du inte är överjävlig på att köra)kommer vara fullkomlig
Var nu rädd om sig!
The blade skrev:Ja då slänger jag upp två bilder på min skönhet...enjoy
Kommer snart fler ur alla möjliga vinklar
Snygg hoj som fan!The blade skrev:Ja visst ser den gul/svart ut på bilderna. Kanske för att man inte kan lägga upp bilder av bra kvalitet här på sh.
Men jag lovar, den e gul/mörkmörkblå.....
Och tack. Den är skit fin
yonsson skrev:Snygg hoj som fan!
Ett tips är att om du sparar bilderna på medium-bildkvalite' i photoshop så kan du ha ganska stora bilder som får helt ok kvalisort.
grattis. läg upp bildena snartThe blade skrev:Jaha då har den efterlängtade Bladen äntligen blivit min. Det blev en 02á gul/blå. Fick hem den idag.
Är så jävulskt gladjust nu. Känns som jag kommer att leva på detta resten av året. Bilder kommer snart.....
Och så vill jag tacka alla här på sporthoj som svarat på alla mina nojiga frågor
Ett särkillt tack till Firefly i uddevalla och till Gurkis uppe i norr.
Brkn skrev:Om du menar den som var i skärholmen så nej, men det var jag och tittade på men säljaren var lite speciell . Denna inhandlades från en äldre pedantisk herre i Trosa.
Svarar i tråden eftersom det kanske är fler som undrar. När du skriver en kommentar i en tråd eller skapar en ny tråd så finns det en knapp längre ner där det står hantera medskickade filer. Tryck på den så kommer det att gå upp ett ljus för dig.nilzz skrev:En fråga, hur lägger man upp bilder? Kanske inte en fråga att fråga här, men men.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|