Fantasy Fireblade (Elmia)

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
aaaa! Det var väldigt blandat det där, men vi alla har ju olika smak så klart...Jag kan tycker att det blev åt det tyska hållet, men bara rakt bakifrån...från sidan osv beter den sig bättre i min smak! Alltid en sak att skissa och en annan att ser det färdigt i 3d!!!

Var på fighterama i fjol och där sticker rövar rakt upp på det mästa! Klart den upplevs annorlunda i verkligheten! Kul oavsett att ni skriver vad ni tycker på riktigt...allt kritik är positiv och kan tas med till nästa bygge!

tjing-tjing gentlemen!
 

_rills_

Guest
Fan vad nice hoj, den ska jag komma och spana mer på under elmia! :yoparty
 

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
bland dom snyggaste fajtarna jag sett =) som hiphop yngve hade sagt! RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISPICT!
 

j30

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2009
Ort
Borås
Hoj
r1 98 fighter...under progress!
Riktigt jä.la snygg den där:yoparty. Grymt bygge!!!:)
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag hör till dom som också har svårt för all krims-krams. MEN man ska inte ta bort udden av allt arbete det ser ut att ha varit. Bra jobbat verkligen. Många arbetstimmar nerplöjt i det där förstår jag
 

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Bålsta
Hoj
Inte längre...
Hojen e grymt fin, inget snack! En riktig utställningshoj i mina ögon! :banana
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Tack Alla!!!!!

NU är klockan snart 05:00, har jobbat på bladen genom hela natten(3 kvällar i rad!) Skall börjar jobbar kl07:00...bäst jag drar hem och vila 2 timmar då! Nu kan jag berättar att snurscenen är färdigbyggd och hojen står monterad på den ännu!!!

Tack så mycket båda Zaitar och Grozny för kanon hjälp idag med just detta!
Tack alla ni andra för eran kommentarer, det uppskattas mycket!

Over n Out!
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag kan säga så här som har varit med från början å sett hur detta projekt från början till slut har utvecklats . Jag kan lova att det är värt att se den live . DEN ÄR SÅ JÄVLA RÅ Q-ster detta har du lyckats med .5 sjärnor får du från mig iallafall, GRATTIS TILL VINSTEN REDAN
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Riktigt nice bygge, skulle klart kunna tänka mig en sån. Dock gillar jag inte den spetsiga bakdelen. Men smaken är som baken... Ska bli kul att se den live om inte annat. :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top