Fantasy Fireblade (Elmia)

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Bilder från Elmia!

Nice hoj :tummenupp

Tog dessa 3 bilder!

Mvh Maria
 

Bifogat

  • Bild 145.jpg
    Bild 145.jpg
    251.1 KB · Visningar: 382
  • Bild 146.jpg
    Bild 146.jpg
    252.7 KB · Visningar: 308
  • Bild 147.jpg
    Bild 147.jpg
    249.5 KB · Visningar: 278

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)

Bifogat

  • IMG_5239 [800x600].jpg
    IMG_5239 [800x600].jpg
    99.7 KB · Visningar: 313
  • IMG_5241 [800x600].jpg
    IMG_5241 [800x600].jpg
    110.7 KB · Visningar: 329
Last edited:

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Jag vill passa på att tacka för allt stöd under mässan! Åker upp igen på morgonen. Håll tummarna nu!

mvh
Quinton:banana

Blev Foose impad av ditt bygge? :)

Förresten, jag både fotade och filmade din hoj, får se om jag får ihop nått till dig när man har tid, sjukt snygg blade!
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Snygg bygge.

En off topic fråga om man får tillåtelse. Någon som har varit på mässan och vet om det finns dieseltrim boxar att köpa på mässan? vilka i så fall? i så fall kan man ta en tur dit imorgon!?
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Kollade länge som fan på din båge!!!

Riktigt fin :)
 

Prawler646

Lèe Rònk
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Götebörg
Hoj
KTM 640 SM -03
Fan! Det började bukta ut i byxan när jag såg den på Elmia:3freak Det är utan tvekan den snyggaste CBR:n jag sett!:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
får ju hålla med många av föregående talare! redigt fint bygge du gjort.. men för min smak är det lite för plåttrig lack..

bara du inte bangar ur o kör som en kärring nu för att du har så fin hoj! hehe
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Inte ens på pallen!!??
Chockad faktiskt.
Jag får väl ta och vinna med min hoj nästa år då!
Har redan 2 första pris, ett tredje skulle sitta fin fint!:)
Vi kan ju för fanken inte låta en HD vinna igen????

Tjillevip!
AAAAAAA, vad fa.... skall man säja? Jag är skälvklart mkt besviken med resultat från Elmia! Blev placerad i klassen *STREET BIKE!* och det lät helt rätt på inbjudan, men när jag landade, så hittade jag aldrig någon mer STREETBIKE! Det visa sig att en HD V-rod vann första priset, en till custom bygge tog 2ndra plats och sedan en ren CHOPPER med utsräkt framgaffel tog 3de i STREEEEEEEEEEEEEEEETBIKE klassen?????
Vad var det???? Dem var värdiga vinnare tycker jag, men i custom eller chopper/hd klass isf!

Väldigt skumt tycker jag, men jag är val oerfaren när det gäller just *CUSTOM MOTORSHOW* och deras klasser!

Få väl bygga var sin till nästa år och tar hem hela skiten då!:yoparty

Fick i alla fall en 1sta pris för best decoration mc! Värt det???????:va
Den skall plåtas i studio imorgon....sedan får jag dra några feta lackris sträck till helgen! :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
 

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Ort
i holken
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
Tjillevip!
AAAAAAA, vad fa.... skall man säja? Jag är skälvklart mkt besviken med resultat från Elmia! Blev placerad i klassen *STREET BIKE!* och det lät helt rätt på inbjudan, men när jag landade, så hittade jag aldrig någon mer STREETBIKE! Det visa sig att en HD V-rod vann första priset, en till custom bygge tog 2ndra plats och sedan en ren CHOPPER med utsräkt framgaffel tog 3de i STREEEEEEEEEEEEEEEETBIKE klassen?????
Vad var det???? Dem var värdiga vinnare tycker jag, men i custom eller chopper/hd klass isf!

Väldigt skumt tycker jag, men jag är val oerfaren när det gäller just *CUSTOM MOTORSHOW* och deras klasser!

Få väl bygga var sin till nästa år och tar hem hela skiten då!:yoparty

Fick i alla fall en 1sta pris för best decoration mc! Värt det???????:va
Den skall plåtas i studio imorgon....sedan får jag dra några feta lackris sträck till helgen! :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

kan hålla med att klassindelningen är knas på elmia. tyckte till och med krugger. var knas förra året med. var helt säker på att du skulle få pris. :va
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
tack!

kan hålla med att klassindelningen är knas på elmia. tyckte till och med krugger. var knas förra året med. var helt säker på att du skulle få pris. :va

Hej,

Ja det är val för sent att klaga nu, men måste kolla det till nästa år! Din båge är nog den som jag upskatta mest på hela showen, men det sa jag redan! Sedan var den ena noska chopper av Knut riktigt snygg med!

Johan skall plåta min i eftermidags med!
Vi hörs framöver!

ha det
Quinton:banana
 

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Bortsett från motiven i lacken samt lyset/frontkåpan så
tycker jag den var jävligt snygg.

Eller ah, den va sjukt snygg iallafall. Bara att just dom 2 sakerna hade min lilla smak velat ha annorlunda.

/Hagberg
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top