Som att provköra en Miata och klaga över benutrymmet bak, och hur svårt det är att få in barnvagnen...
Det var väl det Christer Glenning byggde hela sin karriär på?!!!
Som att provköra en Miata och klaga över benutrymmet bak, och hur svårt det är att få in barnvagnen...
1475mm hjulbas? troligt, troligt...
Det var väl det Christer Glenning byggde hela sin karriär på?!!!
Men herregud!Har ni inte läst gode Kennet Larssons intressanta mctest innan?
Punkt 1:Allt utom BMW suger,2:Abs är ett måste,3: centralstöd,utan det ingen mc...
Gubben måste vara köpt av BMW,inget snack om saken.Förövrigt en helt blase´gubbe som inte riktigt är uppdaterad,ja förutom abs å c-stöd då...
Man har väll klätt sina racketar innan titan blev ett materiel i fjollboll Golf spelar man bara om man är gammal/sjuk/trött på livet mm, likvärdigt med Boule fast lite dyrare.
Kennet klagade även på att Ducati Streetfighter saknade centralstödet 2ggr i samma artikel.
Och jag citerar (2009-09-19):
"Men att inte utrusta en sådan här fartmaskin med ABS är nära nog kriminellt."
Han är ju iaf konsekvent.
Jo men kan han inte ha lite rätt att i ABS är väldigt bra för de allra flesta hojåkare?
Verkar som att killen är praktiskt lagd. Jag skulle troligen titta efter liknande saker som han i artickeln gjorde...
Jag vet, syftade mest på att jag med min obefintliga sporthojerfarenhet skulle troligtvis också påpeka rätt meningslösa detaljer om jag gjorde ett liknande test..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|