Fat Club Sporthoj!!!!!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Hej

Hur går det för er alla bantande ??????

Jag är på pulver diet nu, har vart det i 5 veckor fast jag har ätit ganska mycket ändå.

Fast från o med idag blir det stenhård kur utan massa snedsteg med massa mat.

Började med en startvikt på 130,5kg, har efter 5 veckor gått ner till 117,5kg.
Mål: under 100kg till att börja med

Timmy startade med en vikt av 128.5kg och har efter 5 veckor gått ner till 107,5kg, en minskning på 21kg.
Mål: Att få på sig skinnstället som han inte haft på sig på 4,5år, det klarade han förra veckan redan så nu är det ner till underr 100kg.

Han har då endast druckit pulver och inte ätit något under denna tid.

Nu skall jag skärpa mig o låta bli maten :(

Vi försöker oxo att simma 3 dagar i veckan á 45minuter för att få lite motion.

Så hur går det för er andra????

Mvh Rejvis. :yoparty

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
ligger 15 på pluskontot efter 1 år sjuksrivning men tränar 3-4 ggr i veckan nu och försöker sköta maten!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Vad e det...

För pulver ni äter?
Verkar vara effektivt som annars.....
Kan inte vara så att det kommer från colombia och ska igentligen snortas? :D
Nä men seriöst vad e det för ngt?

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Verkar inte så himla smart att sluta äta... men det verkar juh funka =)

Själv så tränar jag mera å äter nyttigare. Vägde som mest 96kg, det var i julas, nu väger jag 90kg, så det går (VÄLDIGT) sakta men säkert. Mitt mål är ~80kg. Jag ska kanske tillägga att jag är 177cm.

MVH Jocke

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Gått ner ett halvt kilo i veckan sedan nyår. Planerar en veckas träningsläger nu. Snart är det summer slim som gäller igen, efter julefetman.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
60 klena kilon :(
Var hittar man anti-bantningspulver?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
faaaaan jag skrev ett så jävla långt inlägg och så kom jag åt ESC knappen o allt försvann, blir vansinnig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iaf, ni normalviktiga behöver väl inte spamma sönder tråden, läs gärna o så, men vi vill inte veta att ni väger 60kg etc.
Denna tråd är till fär oss som inte kunde vara med på Tjockholmen :)

jag har iaf trots att jag ätit, kebaber, hamburgare, räksallder, smörgåstårtor etc etc. gått ner 13kg på 5veckor. Jag har av min månadsranson av Shakes/soppor fått den att ta slute efter 6 o en halv vecka. Nu kör jag stenhårt ingen mat o 3 påsar om dan. Man måste oxo dricka minst 3 liter vatten om dan.

Vi kan ta Timmy som exempel som hållit ren kur som det heter, alltså 3 påsar om dan, ingen mat. Han har på detta sätt gått ner 21kg på 5 veckor!!!!!!!!!!!!!!! :)

Man måste äta 3 påsar om dan, inte mindre än så.

Kaffe kan man dricka, givetvis utan socker, suketter går bra. Drickor som är light går oxo typ funlight etc.

Cambridgekuren heter det. Kostar 1700kr/månad. ca 68kr/dag, vilket är billigar eän vanlig mat som man typ bränner 200kr om dan på :)
så ni som håller diet etc, ni kan väl skriva lite om hur mi går till väga etc. Hur mycket har ni gått ner och vad är ert mål???

Mvh Rejvis

Ps detta blev en väldigt kort presentation av det jag egentligen skrev

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Tappade nåra kilo förra året. Ligger stadigt nu på 77 sedan flera månader, äter inte så noga o tränar lagom. :)

foreefter.jpg

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kay: har du lust att berätta hur du gick tillväga????

Nisse Järnet: Man känner hungerskänslor i ca 3 dagar sen blir det mycket lugnare. Kan ju säga så här att smakerna Banan, Vanilj, Jordgubb, Choklad e goda som fan, typ som McDonalds shakes. Sen finns det soppor oxo i olika smaker såsom Svamp, kyckling o nåt mer, men där e endast kyckling godkännd av mig.

Alltså inga problem att få i sig dom, dom smakar gott o jag e en kräsen jävel, har smakat på nutrilett o det smakar ju fan skit i jämförelse.

Man blandar en påse pulver med ca 2.5-3dl vatten, efter det så dricker jag ca 8 dl vatten och då blir man mätt. Har märkt att om man dricker riktigt kallt vatten så får man fan knappt ner det, så det brukar bli lite ljummet vatten:)

Mvh Rejvis

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ni ska ju veta det att jag verkligen gör allt för att komma med i fatclub här på SH :rock

Det är bara tjejer som bantar. Jag tycker det är häftigare när man väger 120+ då e man riktig grym :fakta

Mingves

Guest
Jag startade på 100,4 och ligger nu på 77kg konstant. Tog 20 veckor att nå denna vikt år2000. Viktväktarna var mitt recept.

//M

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...