Martin
Don't call it a comeback
Acrid skrev:Kanon! Lite av ett "riktmärke" då...
Jepp.. då vet du
Säg till om det är nåt mer du undrar om mejeribranchen
Acrid skrev:Kanon! Lite av ett "riktmärke" då...
eus skrev:Jepp.. då vet du
Acrid skrev:Hahahaha ....PMar då....kan bli lite för känsligt annars
eus skrev:Jepp.. då vet du
OLDEN skrev:Jag vill veta hurvida det är samma innehåll i yoghurt som det är i tex jordgubbsfilen.
Energivärdet är i stort det samma, men det jag undrar över är om det är hugget som stucket att välja ngn av dem, el om filen är nyttigare? (Mindre energi från socker)
OLDEN skrev:Jo jag förstår det, men den smaksatta filen är ju så söt o god ! Men men det finns väl inga genvägar . Fast jag gärna ville höra det
OLDEN skrev:Jo jag förstår det, men den smaksatta filen är ju så söt o god ! Men men det finns väl inga genvägar . Fast jag gärna ville höra det
eus skrev:Ska vi komma överens om att en bra dag ser ut så här:
Frukost: Havregrynsgröt + mjölk, mörkt fullkornsbröd med skinka, kalkon, leverpastej el dyl.
Mellanmål: en Banan
Lunch: pasta, potatis, ris + kött, fisk, fågel + Grönsaker + nån knäckemacka + mjölk/vatten kanske en lättöl
Mellanmål igen: en banan till kanske?
Middag: Samma som lunch
Kanske en kvällsmacka å lite te
OBS Man bör RÖRA på sig också, gå en promenad(45-60 min) några gånger i veckan, spring, simma, cykla, spela fotboll vad som helst
Sen mår man hur bra som helst.
Ravetrancer skrev:Jag började på 130,5kg för 6 veckor sedan och har gått ner 14 kilo sen dess.
Timmy polarn började på 128,5 och har på 6 veckor gått ner till 105kg det är 23,5kg, fast då har han inte ätit nåt utan gått på ren kur.....
//R
stenhård kostomställning måste det bli, annars e man körd......Quaya skrev:Okej där ser man vad bra det kan gå, men är inte det lite väl tok för mycket nergång? Tycker det ser ut som den snabba viktminskingen så får man nog se till att ta i hårdhandskarna sen också för att inte gå upp igen... eller hur är det egentligen att banda på en sådan kur?
Acrid skrev:Tips:
En burk kesella
2 msk av valfri Funlight
OLDEN skrev:Haha Ett recept för brutal MASSA!!!
Quaya skrev:Det kan vi komma överrens om, dagen ser bra ut. Men som ni påminde mig innan faktiskt så ska jag göra det nu, beror ju på vad man är för människa. Vill man gå ner i vikt så ska man inte äta för mycket bananer, var på ett annat forum där han visade sin livsdag och då vill gå ner i vikt var ungefär samma som din, verkligen folk som har koll på det svarade att man helst ska skippa och ta något annat till mellan mål istället för det var bättre ( kommer inte ihåg vad man skulle ta )
Men för en vanlig människa som inte vill bli sådär en fitness-kille så ser dagen bra ut som du skrev fast kanske bara 1 av måltiderna skulle varit en banan sen den andra kunde bestått av lite av frukosten..... grovbröd med något smör och pålägg till en måtta.
Ujjemen, upp med nakenbilderna baraeus skrev:Ja vafan.. ta ett päron å en macka då
Jag tror man kan bli lagom fit med den här kuren + träning
Vill ni se?
Kyckling skrev:Ujjemen, upp med nakenbilderna bara
eus skrev:Hohoo.. allt är ju relativt
Jag ligger visst lite i lä
edit: jag skrev faktiskt lagom
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|