Mamma mia!
Member of team R6
Därför att jag tror att plastbiten (eller va det nu är?) har en annan funktion. Kanske kan det vara någon slags grej som dom använt sig av när dom skapat filmen.
Jag förstår.
..vad nu det skulle kunna vara.
Därför att jag tror att plastbiten (eller va det nu är?) har en annan funktion. Kanske kan det vara någon slags grej som dom använt sig av när dom skapat filmen.
Jag tror också det är fejk...
För det ser ju ut som en docka när han flyger upp i luften.
sen om man kollar precis innan föraren går ut ur bilen så laggar bilden till lite och det är först då "dockan" börjar röra på sig.
fast å andra sidan vet jag inte det ser ju jävligt äkta ut..
äckligt om det är på riktigt.
Saker kan flyga rätt så konstigt vid en olycka.Jag tror den är fejk. ang. den där plastbiten som flyger iväg så ser ju det väldigt konstigt ut. Visst kan den åka åt det hållet, men knappast i den farten och spikraka riktningen.
Nu förstår jag inte riktigt va du vill få fram...? Jag vet varför jag skrev mitt inlägg?
.
Jag tror att ni är dumm i huve allihop.
Däremot finns det andra fejkade filmer. Fast med lite större budget..
Milleniets största bluff!
Om du är intresserad, se igenom serien september clues.
Tycker denna snubben flyger rätt lealöst också..
http://www.youtube.com/watch?v=gKN1WlYR19w
Inte fejk!
Det är fantastiskt vad ett klipp på youtube kan övertyga en del idioter. Bra gjort att lyckas få med samma "fejkade" flygplan på två av varandra helt oberoende kameror må jag säga!
Dårar
Och då det var ett stort antal människor på plats som ögonvittnen + direktsänd tv och ändå såg ingen någon missil. Lär dig tänka.
Varför?
Du hade naturligtvis ett syfte/en orsak till att skriva, eller hur?
Samma sak gäller för dem som gör en film! Så varför är frågan "Varför skulle man göra en sådan fejk-film!" så konstig?
// Niklas
Absolut, vi kör ju hoj allihop!!!
Förutom det faktum att det är irrelevant, igentligen, om filmen är fejk eller inte. Vad är skälet till ditt något aggresiva uttalande!?
// Niklas
P.S Jag bryr mig bara om vad mina nära och kära samt vänner tycker/tror om mig!
moppe fucko
Naturligtvis har jag ett syfte med mitt inlägg. Frågan varför någon vill göra en sådan film är konstig därför att det kan vara ett klipp från en film, reklam för något eller vad som helst.
Ok smartskaft, jag ska försöka tänka lite i fortsättningen.
Du som förmodligen redan har tänkt på det kan förklara för mig vad det var som flög in i pentagon. För visst är det väl märkligt att planet bara försvann?
Nu ska vi inte förstöra denna tråd med sånt som inte hör hit, då är det bättre att starta en tråd i "Överflödiga..."
Du har rätt.
Kolla in bilderna från pentagon. Fundera på vart planet är och vilken skada som dess vingar har gett byggnaden. Funder även på varför som lägger grus och jord på den fina oskadda gräsmattan.
End of off topic. Sorry.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |