Geggamoja
#13
I came.
Jag vill ha bilen! Det ser fantastiskt kul ut att köra den!
vingar hör hemma på flygplan, inte på bilar....Riktigt snygga o snabba maskiner.
Konstigt att många sportbilar byggs utan vinge idag
Dock inte bättre troligen. Andra ferraris har ju ett retro och affektionsvärde, men ren prestanda och tid runt en bana smiskar såklart en standard 458 en äldre modell i standardutförande. Och att bilar originalutförande får låta så fantastiskt... huga!går ju rätt bra!
fast jag skulle inte valt den ferrarin eller den duccen personligen... båda företagen har gjort coolare fordon tidigare enligt mig.
Dock inte bättre troligen. Andra hojar har ju ett retro och affektionsvärde, men ren prestanda och tid runt en bana smiskar såklart en standard 458 en äldre modell i standardutförande. Och att bilar originalutförande får låta så fantastiskt... huga!
Dock inte bättre troligen. Andra ferraris har ju ett retro och affektionsvärde, men ren prestanda och tid runt en bana smiskar såklart en standard 458 en äldre modell i standardutförande. Och att bilar originalutförande får låta så fantastiskt... huga!
Jepp det tycker jag är märkligt! såg en ferrari 430 i stan hördes som 10 sporthojar med helsystem hur går en ferrari igenom besiktningen
Man blir galet sugen på att ta sin italienska på en tur.
Tråkigt bara att de aldrig gör dessa tester med R versionen och då med helsystemets "race kit som följer med". Skiljer ju lite mellan S och R versionerna.....
Tackar man lär sig något nytt varje dagMan har precis som många andra tillverkare konstruerat avgassystemet så att det öppnas en ventil som gör att ljuset förstärks vid ett visst varvtal eller gaspådrag. Vissa ägare gör "bypass mod" så att deras Ferrari ska låta mycket hela tiden inte vara när de kör aktivt.
Moderna Ferrari i all ära lyssna på detta ljud...
[YOUTUBE-ID]oTsmCoqXwXI[/YOUTUBE-ID]
vad skiljer en r mot s i hk? är jäkligt sugen på en 1198s tror det blir en till sommaren men jag ska inte säga för mycket har aldrig kört en twin men det räcker bara att titta på 1198 så förstår man äckligt snygga:tummenup visst bmw går mycket bättre än allt annat jag kört men den har ingen själ! dax för et byte helt enkelt
10 hk mer (180)och 6 kilo (164) mindre på R. Men prislappen är ju högre också, milt uttryckt.
Fatta vilken pisk ferrarin hade fått ifall man tagit en japsare som nya cbr 1000 rr eller vilken radfyra som helst.
Nähä, så token är inne och talar om hur fräsig beamern är i en tråd som inte handlar om beamern? Spela roll, den är skitful tocar, skitful.
Så en bil måste ha vingar för att vara snabb
458 Italia är en rätt så avancerad bil och behöver inga dräparvingar för att köras fort med. Ska man rejsa så är det ju kanske alltid fördel med vingar, men nu är denna versionen tänkt för gata.
Märkligt resonemang i övrigt. Så fort någon har pengar för en Ferrari så är de kassa bilförare..
Herregud...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |