Ferrari racing weekend, anmälan, viktigt!

NorSkeN

#69 Nordic BoTT
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Aprilia RSV 1127 Factory
Tack alla för ett toppen evenemang, och ett extra sort tack till Mr Lind som gjorde deta möjligt. :klappar:klappar
Hoppas vi kan få ihop något liknande i framtiden.

Synd att man inte kunde ge 100% i racen pga vurpan på kvalet :huvet , men på Mantorp ska jag förhoppningsvis vara återställd och kunna ge allt.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jag vet, det ser ut som skit. Men resten av cykeln är... fin :)
Det var väl "meken" som var finast? Nät är snyggare än overall :D

Tävlingsdebut för mig på ett Kanon evenemang.
Mycket trevligt gäng att tävla tillsammans med :tummenupp.

Stor eloge till mr. Lind som har dragit ihop detta :Bugar. Hoppas att det
blir mer av den varan till nästa år.
Var det du som så generöst skänkte bort trekvartsvarv i race två? Synd men. Det låt som om du blev lite av en publikfavorit i ditt jagande sen.

Last edited:

Simrishamn

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2009
Hoj
Ducati 1198
Tack alla som gjort detta möjligt! Men framför allt till eldsjälen Alex Lind!
Det är den roligaste/fetaste racehelg jag varit med om. Kul med gemensamt tält där man kan sitta o snacka skit samt får hjälp när det behövs, tex, 40 min innan race 1 konstaterar team Jimmy Hansen #6
att min försvinnande koppling beror på slavcylindern och utbrister DETTA MÅSTE VI FIXA! och kastar sig över cykeln och börjar skruva. Det är bland annat denna utbredda mentalitet i sällskapet som gör att man trivs så bra i denna klass, för tävlar gör vi ute på banan!

Jag ser fram emot nästa race!

Ps,
Geir din skånska blir bättre o bättre, bra jobbat:tummenupp

//Conny

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
Ducati

Var det du som så generöst skänkte bort trekvartsvarv i race två? Synd men. Det låt som om du blev lite av en publikfavorit i ditt jagande sen.

J**la hojen dog precis vid start :huvet. Men det får man räkna med när man kör italienskt.
Det var kanske färgen som gjorde att folk kunde känna igen mig. "Kawa" grön Ducati är inte så vanligt :D.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Blev inte så bra från läktar plats och vet inte om Gsson kollar SH heller men här e två pics iaf.:)

Bifogat

• IMG_2628_cr-001.jpg
    IMG_2628_cr-001.jpg
    239 KB · Visningar: 128
  • IMG_2630_cr-002.jpg
    IMG_2630_cr-002.jpg
    237.7 KB · Visningar: 111

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Va en rolig dag. Mycket fina bilar och härliga twinnar. :)

Här kommer lite bilder.

Bifogat

• bot1.jpg
    bot1.jpg
    260.4 KB · Visningar: 107
  • bot2.jpg
    bot2.jpg
    263.3 KB · Visningar: 123
  • bot3.jpg
    bot3.jpg
    252.2 KB · Visningar: 145
  • bot4.jpg
    bot4.jpg
    242.4 KB · Visningar: 119
  • bot5.jpg
    bot5.jpg
    237.3 KB · Visningar: 104
  • hoj84.jpg
    hoj84.jpg
    235.5 KB · Visningar: 123

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Å så jævla glad man er for det:) En skitsesong som denne skulle det vært forbudt å vise tider/resultater offentlig:huvet Uansett Pinky II vs Generic 3 - 0:brinnerup

All ære til MrBlind for et kanon opplegg:Bugar Saint for depoets cooleste fasiliteter, Robban for å kjøre 1,04 med 50 kilo mer og 50 hk mindre enn alle andre og alle BoTTere for å skape nok en topphelg:tummenupp:banana Men hvor f.. var GSXR110000000RRRRRRRR:confused:

Jag blev deporterad till Ryska landsbygden där jag passade på att fixa nya bakterier i den gamla slitna kroppen, hela helgen åt h-e:död

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Va en rolig dag. Mycket fina bilar och härliga twinnar. :)

Här kommer lite bilder.

Tredje bilden där, vänstern över bäcken, är det SMC-kurs långsam grupp???:) Det ser ut att gå sådär fort:)
Kanske warm-up eller?

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ps,
Geir din skånska blir bättre o bättre, bra jobbat:tummenupp

//Conny

Jobber kontinuerlig med uttalen, men som du skjønner har det gjort meg til en enda tregere sjåfør:huvet

Jag blev deporterad till Ryska landsbygden där jag passade på att fixa nya bakterier i den gamla slitna kroppen, hela helgen åt h-e:död

Hele helgen mistet noe av glansen når vi ikke fikk dine innsiktsfulle analyser og kommentarer:gnissla Sansyneligvis din skyld at jeg kjørte så jævlig dårlig:död

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hele helgen mistet noe av glansen når vi ikke fikk dine innsiktsfulle analyser og kommentarer:gnissla Sansyneligvis din skyld at jeg kjørte så jævlig dårlig:död

Ja det måste vara mitt fel, vi får sikta på nästa möjliga tillfälle.

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
Rostig röd damcykel
Otroligt trevlig tillställning. All cred åt arrangörerna.
Är det såhär vi ska göra det i framtiden? Kombinera bil och mc? Sm-tävlingarna har ju länge fått dras med dåliga publiksiffror.
Nåväl, jag var där hela dagen och plåtade. Kommer att lägga upp på min hemsida, men det får bli imorgon.
Tipsar om att hålla koll på www.highsider.se där det säkert snart kommer upp en racerapport (och några bilder från mej :tummenupp).

Ryser fortfarande av alla goa ljud från såväl twinnar som bilar. :yoparty:Bugar
Mer kommer och jag tjoar i tråden!!!

4939229756_83439c9697.jpg

4938644135_d040fec3ab.jpg

4934806437_90f9b1b0ca.jpg

Last edited:

Aquilo

Bensin luktar gott!
Gick med
21 Mar 2007
Hoj
2006 Yamaha FZ1-S
Vilket underbart arrangemang! Jag som åskådare hade en toppenhelg. Jag har dock lite svårt att hitta resultat, tider o.dyl.

Eftersom jag tidigare inte sett BoTT så är jag inte insatt i vilka som kör, men det bjöds ju på mycket fin körning! Snabbaste tiden jag klockade på mc var väl runt 1.01-1.02 vilket var ungefär samma som jag klockade West coast racings splitternya BMW Z4 på, och den var överlägset snabbaste bil denna helg.

Största besvikelsen var väl att Ferrari F50 och Enzo finkördes runt banan utan att bjuda på någon vidare show. Ibland räcker det inte med att bara dyka upp! En dag som denna lyckades dessa fantastiska bilar med något så ovanligt som att försvinna in i mängden... Någon F40 brassade på en del och det uppskattas! 599XX var dock i en klass för sig, men det bör man kunna förvänta sig för 14 miljoner stycket!!! De hade två stycken där...
Att Maseratis nya rejsbil mestadels bara lät var också en besvikelse. Om man tar med sig en fabriksförare från Italien förväntar man sig lite snabba tider, men han kanske inte var så van vid banan.

I övrigt följde jag med spänning om Pinky II skulle komma till start, synd att första rejset missades, men mycket bra kört i andra! Vilken placering gick du i mål på?

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Angående resultaten från helgen, BoTT, så jobbas det på detta. Problemet har legat hos tidtagningen (lång story). MEN, så fort jag fått materialet i digitalt format kommer det upp på bottsdan. I värsta fall fotar jag resultatlistan och lägger upp dom. :)

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
599XX var dock i en klass för sig, men det bör man kunna förvänta sig för 14 miljoner stycket!!! De hade två stycken där...

Att Maseratis nya rejsbil mestadels bara lät var också en besvikelse. Om man tar med sig en fabriksförare från Italien förväntar man sig lite snabba tider, men han kanske inte var så van vid banan.
De hade alla tre skandinaviensålda där. Tror inte de gillade den trånga banan på slicks heller, det var blött när de var ute.
Men på Mantorp i somras drog de på bra :) Det är inte bara pengar som krävs för att få bli utvald som köpare, du måste även kunna köra.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag vill tacka alla för en fantastisk helg:yoparty:yoparty:yoparty

Per björk för att han är en sköntyp i skogshuggar skjorta som kom körde bott med oss.

Per gustafsson för att han är en snabbtyp.

Stefan ljungberg för att han är en grymtyp.

Alex lind för att du orkar fixa, alltid är i vägen och gör mig så förbannad så jag bara vill köra fortare och att han är en start demon.

Mr Persson som stressar mig så jag måste pressa mig.

Claes grane för alla bussturer.

Alla Norrmän för att ni låter så gulliga när ni pratar.

Mitt team för att dom är bäst.

Mina sponsorer för att man får leva i en liten drömvärld.

Min sjukt snygga och tålmodiga fru.

Och alla er andra för att vi kan ha så kul ihop TUSEN TUSEN TACK!!!!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin