Green
Dirty South
tradigt det där med kortet... men skoj det där med festen... e man bjuden
Zxr_Green skrev:tradigt det där med kortet... men skoj det där med festen... e man bjuden
roglin skrev:Tjena!!
Va nere vid "Lagunen/småbåtshamnen" i måndags kväll...strax innan 20.00
när jag kom upp mot lilla rondellen såg jag en blåvit Saab9-5 kombi och
en snygg grön sak framför ds..
-va de du som hade "konferens" i Saaaben...??
fattar de nu i efterhand
ps. hoppas de löser sig med kk osv.
<<Hade dom inget att sköta om på Rosengård/Möllan>> den kvällen
the prospector
great ju... pm:a mej om tid o platsT509 skrev:Klart du är!!!!!!
T509 skrev:Vart fick du luft ifrån??? Att kalla någon idiot som du inte känner är ingen bra idé!!! Var snäll och och skriv ej inlägg om folk inte har träffat!!!!! Ingen bra sätt att skaffa sig kompisar, men du kanske behöver inga....
crazy martin skrev:nej.sista idioten e inte född än.så håll flabben o gnäll inte....vrider du alldrig på rullen? jag var med då när han körde o det gick inte i 180.
Nappe skrev:men jösses läser du bara hälften eller ???
står ju klar o tydligt att han inte höll 180 utan det va vad polisen uppskatta det till
MBGIRL skrev:Killar behöver sånna där utlopp...antingen för att impa på oss tjejer eller på deras killkompisar
För övrigt kan jag inte förstå varför man skriver under på deras rapport att man
kört i 180 och sedan kvider om det här på forumet?!
Du skulle inte skrivit på från första början....har du inte kört i 180 så har du ju
inte och då erkänner man inte till något man inte gjort om man är vettig.
Har du däremot gjort det så....
Knoddas skrev:Kallade inte nån för idiot!!!
Skrev att den siste idioten inte va född än!!!
Lär dig läsa!!!!!!!!!!
Eller tog du åt dig????
Knoddas skrev:Jodå,vrida på rullen kan jag,,,,
Å om du va me å de inte dick i 180,,,,varför skriver man på då?????
Knoddas skrev:Håller med dig till 100!!
Tur tjejer inte ha dom problemen
MattE. skrev:Du verkar ju inte ha alla skruvar kvar.
Om du hade läst tidigare inlägg så hade du sett att han INTE hade skrivit
på något annat än att kortet var omhändertaget.
Han har inte erkänt någonting.
och förresten vadå tur att tjejer inte har dom problemen,
för det första så var det inte så hon menade, och nä
killar tycker om att vrida på gasen ibland, för sitt eget nöje hur
mycket du än förstår det eller ej.
man kan undra lite hur gammal du är egentligen.
låter på dig som om det är någon tävling
"HaHa TjeJJeR e BeTtRe eN kIlLaR SåDeTså!!
HaTa-PåJkAr heTTeR jA pÅ lUnAJ *FnizZ*"
Knoddas skrev:Tänk vad en lite fråga "om varför man kör 180 där det är 50" kan få killar att få luft. Tydligt att det är helt ok att köra hur fort som helst, var som helst (enligt vissa). Alla har vi rätt att ha en egen åsikt och respekteras för den. Om du tycker att händelsen är helt oki...upp till dig. Jag anser att det inte finns någon rim och reson att köra så fort/"uppskattat" fort inom tätbebyggt område. Bara för att man är tjej och kör med insidan och inte med gashanden i alla lägen så betyder det inte att man inte har alla skruvar åtdragna. Undra vem som har lyset tänt men ingen hemma???
Under vem det är som som hatar vad på lunar...du verkar ju vara medlem där...efter som du kan alla fjortis tecken.
Knoddas skrev:Håller med dig till 100!!
Tur tjejer inte ha dom problemen
Tant kanske ska läsa alla inlägg i tråden innan du lägger en massa dumma kommentarer? Dom flesta i den här tråden känner varandra och känner till vägen. Gör du det?Knoddas skrev:Tänk vad en lite fråga "om varför man kör 180 där det är 50" kan få killar att få luft. Tydligt att det är helt ok att köra hur fort som helst, var som helst (enligt vissa). Alla har vi rätt att ha en egen åsikt och respekteras för den. Om du tycker att händelsen är helt oki...upp till dig. Jag anser att det inte finns någon rim och reson att köra så fort/"uppskattat" fort inom tätbebyggt område. Bara för att man är tjej och kör med insidan och inte med gashanden i alla lägen så betyder det inte att man inte har alla skruvar åtdragna. Undra vem som har lyset tänt men ingen hemma???
Under vem det är som som hatar vad på lunar...du verkar ju vara medlem där...efter som du kan alla fjortis tecken.
Knoddas skrev:Tänk vad en lite fråga "om varför man kör 180 där det är 50" kan få killar att få luft. Tydligt att det är helt ok att köra hur fort som helst, var som helst (enligt vissa). Alla har vi rätt att ha en egen åsikt och respekteras för den. Om du tycker att händelsen är helt oki...upp till dig. Jag anser att det inte finns någon rim och reson att köra så fort/"uppskattat" fort inom tätbebyggt område. Bara för att man är tjej och kör med insidan och inte med gashanden i alla lägen så betyder det inte att man inte har alla skruvar åtdragna. Undra vem som har lyset tänt men ingen hemma???
Som sagt, du vet inte hur vägen ser utag anser att det inte finns någon rim och reson att köra så fort/"uppskattat" fort inom tätbebyggt område.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|