Fest på Hard Rock Cafe???

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
E de ingen som har lite connections som kan dra ihop en fest här i stan precis som stockholmarna gjorde?? Hade vart kul =)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Vi gör vårt bästa o har kalas i WCX-klubben iaf :)

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
ja, de e ju jättebra iofs, men jag tror att det hade kommit mer och olika folk om man hade nåt på ett "allmän plats ställe":yoparty

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Vi gör vårt bästa o har kalas i WCX-klubben iaf :)

Det e bra. :tummenupp Synd bara att det är så långt i från stan! Håller med.. Mera fester inne i stan.. så man slipper pejja fan 200 spänn för att ta sig in till stan sen :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
jag har alltid tyckt det vart trevligt att partaja på WCX, men jag kan hålla med om att det förmodligen hade kommit mer folk och blivit en "större grej" om man haft det på Hard Rock.

jag tror inte priserna är det vesentliga i det här fallet, är det mc mässa med tillhörande mc fest så tror jag de flesta hade gått oavsett om ölen kosta 20 spänn eller 55 kr. Men folk tycker förmodligen det är lite halvjobbigt att ta sig ut i vegetationen och tillbaks igen på morgonkvisten.

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Tror också det hade lockat fler folk om Sporthoj.com arrangerade en öppen fest på nån krog, dit vem som helst är välkommen. Festerna på WCX känns (från en utomståendes perspektiv) som en mer sluten tillställning. Man åker inte ut till nån privat lokal i Högsbo och festar med massa personer om man inte redan är med i gänget.

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Tror också det hade lockat fler folk om Sporthoj.com arrangerade en öppen fest på nån krog, dit vem som helst är välkommen. Festerna på WCX känns (från en utomståendes perspektiv) som en mer sluten tillställning. Man åker inte ut till nån privat lokal i Högsbo och festar med massa personer om man inte redan är med i gänget.

Nä fy då kanske nån okänd börjar prata dig och det vill man ju inte:arsele

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
jag har alltid tyckt det vart trevligt att partaja på WCX, men jag kan hålla med om att det förmodligen hade kommit mer folk och blivit en "större grej" om man haft det på Hard Rock.

jag tror inte priserna är det vesentliga i det här fallet, är det mc mässa med tillhörande mc fest så tror jag de flesta hade gått oavsett om ölen kosta 20 spänn eller 55 kr. Men folk tycker förmodligen det är lite halvjobbigt att ta sig ut i vegetationen och tillbaks igen på morgonkvisten.

Hmm tråkigt att folk ser det på sättet.

Jag trodde det hela gick ut på att träffa MCfolk från hela sverige.

Sen tror jag personligen inte så mycket på att det är otillgänligt ta en taxi från Linneplatsen o ut kostar ca 70spänn.

Men gör gärna slag i saken jag kommer gärna.

Sen att ölen kostar 55 eller 20 inte spelar roll Blomman se dig själv i spegeln du är oftast pank spelar det då ingen roll?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Det behövs nog väldigt lite connections och desto mer utav en fast deltagarlista att göra en konkret beställning utifrån.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Det är inga problem att ha en fest i stan på någon krog.

Det som krävs är Tid o lust för det är inte löst på ett samtal.

Har varit med o fixat stora kalas förr o det är tidskrävande.

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj

Tack tack... just vad jag menade.. Det skulle förmodligen komma andra öldrickande mc vänner än bara de som känner till WCX. :)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tack tack... just vad jag menade.. Det skulle förmodligen komma andra öldrickande mc vänner än bara de som känner till WCX. :)

Just mässfesterna hos oss brukar dra till sig en synnerligen brokig samling människor. Senast var vi flera hundra och så många känner vi inte så det måste vara några som åkte dit utan att vara gamla bekanta ;)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hmm tråkigt att folk ser det på sättet.

Jag trodde det hela gick ut på att träffa MCfolk från hela sverige.

Sen tror jag personligen inte så mycket på att det är otillgänligt ta en taxi från Linneplatsen o ut kostar ca 70spänn.

Men gör gärna slag i saken jag kommer gärna.

Sen att ölen kostar 55 eller 20 inte spelar roll Blomman se dig själv i spegeln du är oftast pank spelar det då ingen roll?

Oavsett om jag går till WCX, Krogen, en polare eller vart helst annars ni måhända stöta på mig, så kan jag LOVA dig att det inte är priset på ölen som avgjort vart jag hamnat.
Det är sällskapet som avgjort det. Jag kan ha roligt en hel kväll utan att dricka om det ska va så, för så har det vart tills jag fyllde 20, det kan du fråga i princip vem som hälst på forumet om.

Jag sa inte att vi skulle dra ihop en mässfest på Hard Rock nu, jag poängterade bara att när den stora massan folk som besöker mässan ska välja en fest, så är det nog mer troligt att kordinaterna är avgörande, än att det skiljer 35 spänn på en öl.
Kommer folk ner hit, bor på hotell mm, så är det ju klar enklare för dem att gå till Hard Rock än till högsbo.

Jag personligen vet att det burkar ha vart trevligt, men om jag ska se det rent opartiskt, så tror jag (trotts de jätte fina nymålade toaletterna) att folk som aldrig träffat er, som knappt vet vad WCX är, kanske hellre går till en krog i stan där det ordnas en fest för folk med samma intresse, än till en klubblokal ute i högsbo som ingen jävel utanför gbg vet vart den ligger, för att festa med folk som redan är "ett gott gäng"

Edit: Varför referera till Linneplatsen? dit är ju förfan nästan gångavstånd på fyllan... :va Folk åker förmodligen in till stan sen, eller till sina hotell, som troligtvis ligger i andra änden av stan.

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Just mässfesterna hos oss brukar dra till sig en synnerligen brokig samling människor. Senast var vi flera hundra och så många känner vi inte så det måste vara några som åkte dit utan att vara gamla bekanta ;)

Det var säkert mycket folk där ute... Trådskaparen menar nog inte att det e skitkasst hos er (inte jag heller) så därför borde (mässfest) hojfester kanske någon gång kunde vara inne i stan istället... Säkert bara ett förslag.. Chilla! :) :krama
Man måste ju kunna träffas på andra ställen med :)

Det finns juh mc klubbar i sthlm med.. men för att alla skulle samlas på en central plats så e det väl trevligt om man kan träffas inne i stan.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Joho då! :D Klart man gör! Vi tar oss ända från Skåne bara för att festa på WCX! :tummenupp
Kan jag...så kan fan alla andra med! :hihi

Jag varken känner eller kände folk där innan. Ja okej, Mark, men det är Mark. *flinar* Att jag sen fick träffa Blondie, Häggen, Gottis med flera....var sketasköj!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping